- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 963
- Poäng
- 1 247
Oj det var tufft!Själv har man ju bara runt 6k efter hyran och kfm avgift. Det ska då gå till bredband el mat osv. Betalar då 12k till kfm med en lön runt 22 ut.
Oj det var tufft!Själv har man ju bara runt 6k efter hyran och kfm avgift. Det ska då gå till bredband el mat osv. Betalar då 12k till kfm med en lön runt 22 ut.
Då lär ni ju vara 2 i hushållet om du betalar 12K !?!Själv har man ju bara runt 6k efter hyran och kfm avgift. Det ska då gå till bredband el mat osv. Betalar då 12k till kfm med en lön runt 22 ut.
Det är lyxigt, jag har 5’ kvar efter hyran.Själv har man ju bara runt 6k efter hyran och kfm avgift. Det ska då gå till bredband el mat osv. Betalar då 12k till kfm med en lön runt 22 ut.
vilken kämpe ! Tänk att du har iallafall ett slut datum på helvetetSjälv har man ju bara runt 6k efter hyran och kfm avgift. Det ska då gå till bredband el mat osv. Betalar då 12k till kfm med en lön runt 22 ut.
Oj okej jag släppte mina i september-oktober har fått flera 7-8 st förlängande delgivningar som jag inte fyllt i och hoppas kunna hinna få skatten innan kronofogden drar in det inga anmälningar ännu, får skriva på delgivningarna efteråt om jag får till det med skatten…Hur ser det ut för dig eller hur du gjort?? har du skickat in delgivningarna?? Jag hoppas kunna få skatteåterbäring nu i april så ja kan lägga undan jag med hade vart gott de det lär bli en bra summa där!Har ingen skuldsanering ännu men har en pågående ansökan.
Löneutmätning kommer högst troligt börja denna månad.
Släppte allting i Juli/Augusti ( kommer inte ihåg)
Har sedan dess jobbat arslet av mig och försökt spara undan så mycket jag kan (70k isch)
Ok en annan nu som säger att ni sparar undan VAR sparar ni dessa pengar ? Går ju inte o ha på nåt konto för det tar ju KFM när löneutmätningen drar igång ?Oj okej jag släppte mina i september-oktober har fått flera 7-8 st förlängande delgivningar som jag inte fyllt i och hoppas kunna hinna få skatten innan kronofogden drar in det inga anmälningar ännu, får skriva på delgivningarna efteråt om jag får till det med skatten…Hur ser det ut för dig eller hur du gjort?? har du skickat in delgivningarna?? Jag hoppas kunna få skatteåterbäring nu i april så ja kan lägga undan jag med hade vart gott de det lär bli en bra summa där!
En fråga bara mellan här! Nån som vet om KF kommer hem o mäter ut egendom först lr börjar med löneutmätning!? Sökt sanering o börjar få flera delgivningar nu!Ok en annan nu som säger att ni sparar undan VAR sparar ni dessa pengar ? Går ju inte o ha på nåt konto för det tar ju KFM när löneutmätningen drar igång ?