Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni som har skuldsanering, hur mycket pengar har ni över?

Själv har man ju bara runt 6k efter hyran och kfm avgift. Det ska då gå till bredband el mat osv. Betalar då 12k till kfm med en lön runt 22 ut.
Det är lyxigt, jag har 5’ kvar efter hyran.
Klagar inte , är tacksam för den här möjligheten jag fått.

bara inledande men inte stor skillnad mot min tidigare löneutmätning
38 ut
ca 12 hyra
ca 13 till KFM (sänks med 2 k i mars)
ca 13 över till övrigt ensam me 2 kids

Själv har man ju bara runt 6k efter hyran och kfm avgift. Det ska då gå till bredband el mat osv. Betalar då 12k till kfm med en lön runt 22 ut.
vilken kämpe ! Tänk att du har iallafall ett slut datum på helvetet

Har ca 5k över när räkningarna är betalda, sparar hälften i fonder och resten som nöje/buffert.

har ca 160k i fonder och 15 k på buffertkontot och är på sista året av skusan.

Har ingen skuldsanering ännu men har en pågående ansökan.

Löneutmätning kommer högst troligt börja denna månad.

Släppte allting i Juli/Augusti ( kommer inte ihåg)

Har sedan dess jobbat arslet av mig och försökt spara undan så mycket jag kan (70k isch)
Oj okej jag släppte mina i september-oktober har fått flera 7-8 st förlängande delgivningar som jag inte fyllt i och hoppas kunna hinna få skatten innan kronofogden drar in det inga anmälningar ännu, får skriva på delgivningarna efteråt om jag får till det med skatten…Hur ser det ut för dig eller hur du gjort?? har du skickat in delgivningarna?? Jag hoppas kunna få skatteåterbäring nu i april så ja kan lägga undan jag med hade vart gott de det lär bli en bra summa där!

Senast ändrad:
Tar det så
Lång tid verkligen innan löneutmätningen drar igång som 6 mån typ ? Tänker ni som släppte juni juli o den börjar först nu . Jag trodde att om jag släpper nu 28 febr som jag nog måsye göra att jag kan räkna med att utmätningen drar igång 25 mars redanen har jag fel då
? Då hinner jag soara lite av 2 löner kanske ?

Oj okej jag släppte mina i september-oktober har fått flera 7-8 st förlängande delgivningar som jag inte fyllt i och hoppas kunna hinna få skatten innan kronofogden drar in det inga anmälningar ännu, får skriva på delgivningarna efteråt om jag får till det med skatten…Hur ser det ut för dig eller hur du gjort?? har du skickat in delgivningarna?? Jag hoppas kunna få skatteåterbäring nu i april så ja kan lägga undan jag med hade vart gott de det lär bli en bra summa där!
Ok en annan nu som säger att ni sparar undan VAR sparar ni dessa pengar ? Går ju inte o ha på nåt konto för det tar ju KFM när löneutmätningen drar igång ?

Ok en annan nu som säger att ni sparar undan VAR sparar ni dessa pengar ? Går ju inte o ha på nåt konto för det tar ju KFM när löneutmätningen drar igång ?
En fråga bara mellan här! Nån som vet om KF kommer hem o mäter ut egendom först lr börjar med löneutmätning!? Sökt sanering o börjar få flera delgivningar nu!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp