- Meddelanden
- 3 736
- Mottagna reaktioner
- 2 656
- Poäng
- 1 737
Förklarar saken, då ska det täcka din del av hyran, lät annars lågt.Sambo och normal hyra skulle jag säga, runt 6’.
Förklarar saken, då ska det täcka din del av hyran, lät annars lågt.Sambo och normal hyra skulle jag säga, runt 6’.
Tycker det är lågt men det är som det är.Förklarar saken, då ska det täcka din del av hyran, lät annars lågt.
De var bra jobbat måste jag säga !Jag är klar i november och har sparat ihop 200 000kr.
Wow. Hur?Jag är klar i november och har sparat ihop 200 000kr.
De var bra jobbat måste jag
Måste va en underbar känsla. Grattis. Men är lite nyfiken. Har du kunnat spara dem på extra jobb eller ngt annat? Jag tänker att de kan häva en skuldsanering om de ser man sparat så mkt . Eller har du dem på ngn annans konto kanske? Undrar då jag sökt skuldsanering och tänker lite kring mina möjligheter kring sparJag är klar i november och har sparat ihop 200 000kr.
Strongt får man säga, men du kanske hade en del innan skuldsaneringen drog igång? Eller är allt under själva saneringen? Har du hög lön så du kan spara mycket i juni/decemebr?Jag är klar i november och har sparat ihop 200 000kr.
Wow. Hur?
Strongt får man säga, men du kanske hade en del innan skuldsaneringen drog igång? Eller är allt under själva saneringen? Har du hög lön så du kan spara mycket i juni/decemebr?