Hur snabbt fick du svar om du var godkänd ?Jag lånade 3000 på två månader. Hade pengarna på kontot dagen efter.
Hur snabbt fick du svar om du var godkänd ?Jag lånade 3000 på två månader. Hade pengarna på kontot dagen efter.
Du säger att "jag skall tåla kritik" för att jag postar en enkel fråga om en ny aktör på detta forum som forumet handlar om. Jag kom inte hit för att få kritik av ett gäng kärringjävlar. Du skall bara hålla käften Kryss, ingen lyssnar på el orkar läsa allt ditt gnäll. Varför är du ens här på Lånforum!
Hålla käften kan du göra själv. Sluta ta ut dina personliga problem på andra. Du behöver inte ens läsa alla inlägg om du inte vill, det är helt frivilligt. Istället för hysteriska utbrott som dina, så står man helt enkelt över om man stör sig väldigt mycket på någon annans inlägg. Eller ännu bättre, man skriver ett sakligt svar om man har invändningar.
Jag har en bra.Hur snabbt fick du svar om du var godkänd ?
Får kah fråga vad du hade för förutsättningar som gjorde att de godkände dig? Mig kunde de inte godkänna sa denSkum kundtjänst svarar aldrigm fick ingen sms-bekräftelse för pinkod och fixk inte hellrr mail-verifering som de sa. Fick godkännande på ett lån 10 000kr på 5 månader.
ett av de bättre lånen som finns på (smslåne)marknaden just nuNån som provat och blivit beviljad? Verkar "ok" villkor och ingen UC, provat själv men blev nekad. Instantor används och jag angav nog fel konto, dvs det som lönen inte kommer in på.
Står att dom bara har öppet på vardagar men hade kontakt med dom i lördags och SEB konton får pengarna direkt 1330 el 2245 varje dag..om nån nu får pengar...
sherwoodlan.se