- Meddelanden
- 1 493
- Mottagna reaktioner
- 433
- Poäng
- 557
Kryss, gjorde jag fel som postade om Sherwoodlån här på Lånforums sms-lån sida?
Kryss, gjorde jag fel som postade om Sherwoodlån här på Lånforums sms-lån sida?
Men postar man något får man tåla både beröm och kritik om det man postar. Jag har en starkt negativ erfarenhet av sms-lån och jag vet att ingen med balans och utan problem i ekonomin skulle låna stora summor som 10.000:- och liknande som ska återbetalas på kort tid. Tvärtom finns ju inte pengarna på kort tid och det är därför behovet uppstår, det är en fälla som är omöjlig att ta sig ifrån om man har flera lån och problem i ekonomin redan som det är. Jag ser inget särskilt med det här företaget som gör det bättre än andra. Bara en massa floskler på förstasidan om att det är bättre att låna av dom än av sin familj och att det är en sida för folk med god ekonomi, det är ju skrattretande. En person med god ekonomi tar inte sms-lån på ett par tusenlappar, det har man redan tillgång till om man har en god ekonomi, givetvis. Om man inte har 1000:- idag, så lär man inte ha 10.000:- över imorgon. Det är ett problem med dessa sms-lån.Det är väl så att forumet ändrat lite fokus allt eftersom vi "gamlingar" lär oss. När jag blev medlem så var det mer jagande av nya lån, numera är det ju nästan rådgivning om att inte låna merDet här är ju lite det som är ironiskt/moment 22 med det här forumet då det rymmer dels de som jagar lån och dels de som gör allt för att undvika nya lån.

Ska jag få kritik för att jag postar och frågar om en nya lånaktör här på Lånforum, är det det du säger Kryss? En aktör som enligt mig verkar mindre dålig än alla 200 låneaktörer som promotas som mer el mindre "bra" på detta forum enligt ägaren till forumet.
Länkar till Lånforums administratör som listar "Bra kreditgivare" https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/trådar-bra-kreditgivare-snabblån.2359/
Där har du nåt att bita i Kryss, skriv å gnäll så fingrarna blöder! Har du kritik så ta det med låneaktören, jag ska inte ha kritik för att jag skriver på detta forum om vad forumet/tråden handlar om!
Lev med det eller så har du något att bita i.Nu tar vi det lite lugnt här och inga personangrepp, tack!Du säger att "jag skall tåla kritik" för att jag postar en enkel fråga om en ny aktör på detta forum som forumet handlar om. Jag kom inte hit för att få kritik av ett gäng kärringjävlar. Du skall bara hålla käften Kryss, ingen lyssnar på el orkar läsa allt ditt gnäll. Varför är du ens här på Lånforum!