Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag fick två påsar chips, dricka och en jäkla massa godis idag av min kusin, hon skulle ha haft halloweenparty när hennes barn kom hem från pappavecka men barnet åkte på magsjuka och hon blev barnfri. Så hon plockade ihop allt och kom hem till mig med allt så att min kotte med kompisar kan ha halloweenparty istället. Ganska underbar är min kusin tycker jag! Jäkla tur att jag redan ser ut som ett spöke så jag slipper klä ut mig, haha!!!! Ha en fin helg allihopa!
Tror jag inte alls du gör ser ut som ett spöke alltså :p

Jag vet inte om jag gjort så mycket bra .. känns som att pengar går åt nu när jag har betalat allt.:)
Men jag tankade billigare och använde mig av något erbjudande, tecknade nya livförsäkringar (förra hade gått ut i juli, blev inte prioriterat).
Sålt saker för 1100 kr.
Rensar källaren på gamla grejer att sälja

Har som sagt betalat mina räkningar fastän både el och vatten var på 9000 kr.
Valde också att börja amortera 2000 Kr extra per månad på ett privatlån som har med huset att göra. Man vill inte bli osams.

Jag har inte tagit ut pengar igen från Euroloan, Bank Norwegian, Ikea, Ellos, Supreme card, Entercard eller Klarna, som var enligt plan. De flesta är på Uc.

Det känns stabilt och jag känner mig stenrik. ^_^ Kan köpa lite vad jag vill om jag hade tyckt att det var viktigt. Både jag och mannen har pengar, 8200 kr sammanlagt och vi får 4500 kr 20e. (November blir fler utgifter för att jag fick ha betalningsfri månad hos flera så vi sparar) Vi har lite kontanter 700 kr hemma om korten skulle försvinna eller sluta fungera.

Självklart måste vi söka skuldsanering för vi går back och måste skrapa ihop 20 000 + varje månad fast vi bara betalar mina räkningar och han har utmätning.
Men känner mig som en drottning. Trodde jag skulle lida om jag slutade spela men jag känner mig inte fattig, har för en gångs skull pengar.

Nöjda barn igår. Idag ska jag tända ljus för nära och kära eftersom det försvann ur tankarna igår. Men jag bär dem i mitt hjärta varje dag, året runt, jag vet att de inte hade misstyckt.

Har ni haft en fin helg allihop?

Betalat bort min första kredit på flera år (som är synlig på UC).
Efter flera flera år med Euroloan och deras dryga kundservice och höga kostnader är dom nu HELT avyttrade,slutbetalda och avvecklade.
Mailade dom att stänga av mitt konto för alltid.
Känns mycket mycket bra.

Detta innebär att du inte kan återöppna din kredit eller starta en ny kredit hos Euroloan, så om du möjligen vill använda dig av en kredit hos oss igen är det bättre att låta krediten ligga outnyttjad och ha ditt användarkonto kvar. Det kostar dig heller inte något så länge du inte använder krediten.
Om du därför skulle ångra dig ber vi dig återkomma omgående så kan vi i bästa fall stoppa stängningen av krediten.

Jösses fattar dom inte att jag vill bli av med dom?!
Hur gör jag för att säkerställa att dom avslutat min kredit och meddelat UC detta?

Detta innebär att du inte kan återöppna din kredit eller starta en ny kredit hos Euroloan, så om du möjligen vill använda dig av en kredit hos oss igen är det bättre att låta krediten ligga outnyttjad och ha ditt användarkonto kvar. Det kostar dig heller inte något så länge du inte använder krediten.
Om du därför skulle ångra dig ber vi dig återkomma omgående så kan vi i bästa fall stoppa stängningen av krediten.

Jösses fattar dom inte att jag vill bli av med dom?!
Hur gör jag för att säkerställa att dom avslutat min kredit och meddelat UC detta?

Vet inte, alla sms-lån jag spärrat mitt personnummer på och avslutat verkar vara öppna att plocka ifrån när det var det eller anmärkning. (Kollade bara tre st små men ändå).

Senast ändrad:
Bra idag: lyckades äntligen sälja grejer från källaren för cirka 7000, typ saker till friluftsliv och maskiner som adderar upp till rätt mycket. Har nu 15 000 kr på kontot som tillägg för novembers räkningar.
Ska få en summa retroaktivt för 5% skatt istället för över 30% och få det sen för november med och har en vecka på sjukhuset vi inte plockat ut i tillfällig föräldrapenning för den som fick vara hemma/hämta, lämna, passa barn. Ca 15 000 sammanlagt på att inte skita i att jämka och skicka in blankett.
Vi fick ett kreditkort med 30 000 så vi kan handla mat och bensin på det och betala lån fortare. Vi hade inte sökt något utan det var liksom nu det skulle förnyas. Tur! Ska köpa några kubik ved inför vintern, en ny spishäll som fungerar m.m. Då blir jag snabbare av med hemska lån. Mindre av vanliga inkomsten till mat och det som rullar.
Ska posta en massa saker nu som har sålts och det är så tråkigt. :,(
Bara billiga småsaker ändå och så ska man stå med 10-30 adresser att skriva. Säljer mina gamla kläder och fyller på med billigare från second hand .. alltså det ser ju nytt ut det man ersätter med och är ju fina märken ändå så.
I övrigt är jag svinglad!
Känns positivt.

Senast ändrad:
Kom hem igår efter ett nästan 11 tim långt arbetspass. Fick be sambon komma och hämta mig med bilen vid bussen för jag skulle inte orka gå hem sista biten. Inte för att jag var trött och fötterna värkte utan för att jag var lastad som en åsna, 4 påsar fyllda m Marabou, chokladkex, chips, nötter och annat snacks och kryddburkar!! Blev så mkt snacks över efter en mässa så utställarna ville bli av med allt. Min dotter räknade och bara marabou chokladkakorna var 51 st!!!
Två andra kollegor fyllde var sin ikeakasse + extra påsar.
Jag hade tyvärr ingen ikeakasse men är glad och nöjd ändå!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp