Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Idag har jag mest städat och lekt. Tradera går okej men har inte hunnit lagt upp saker på ett tag.

I juni hade jag 27 lån, nu har jag 13.
14 borta :D
Det är bara större skulder på 15-50 000 kvar nu så det kommer ta ett tag.

Jag kommer inte ta ut mer pengar från Bank norwegian, supremecard, entercard, ellos, Qliro, Ikea eller Klarna så det kommer minska.
Om jag får in extra kommer det läggas på värst ränta.

Igår storhandlade jag mat för 1400 kronor, upphämtning. Det kommer säkert bli tio kassar eller något. Köpte 5 kg makaroner, 5 kg spaghetti, grytkött, bacon, fiskpinnar, torskblock, flera kilo kyckling, pytt i panna, m.m. flera paket blöjor, grönsaker, skafferivaror... nästan 80 artiklar.
Betalade allt jag kunde på bills redan vid tolvslaget, tog hit en som fixade med huset, fixade lite med lån, sålde något för 200 kronor på tradera.
Häromdagen köpte jag lite svart färg för att piffa till hemma (träkrokar, dörr osv. och jag har en vacker tapet jag inte lyckats sälja som bara ligger. Den kostade 500 kr /rulle så den ska upp.
I eftermiddag ska jag åka in och kolla om jag hittar en massa saker för en femma.
100 saker = 500 kr.
Kläder man behöver, kläder att sälja, inredning man behöver eller kan pyssla med... livet fick en liten guldkant. Skor... (som annars är svindyrt)
Håll ut alla. Det blir kanske bättre.<3 Jag är också rädd o_o

Idag har jag hunnit städa och köra några tvättar, känns bra då orken är lite i obalans pga halsont.

Även påbörjat en sminkväska och klippt ut 20 tygrondeller för sminkborttagning.

Gjorde köttfärsbiff är med potatis och pepparsås och är fortfarande äckligt mätt ;)

En helt okej dag!
Och nu är det äntligen helg!!

Idag har jag hunnit städa och köra några tvättar, känns bra då orken är lite i obalans pga halsont.

Även påbörjat en sminkväska och klippt ut 20 tygrondeller för sminkborttagning.

Gjorde köttfärsbiff är med potatis och pepparsås och är fortfarande äckligt mätt ;)

En helt okej dag!
Och nu är det äntligen helg!!

Visst är det skönt med helg?

Idag har jag betalat två räkningar genom betalkoll som kom in. Sålt via tradera för cirka 400 kronor.
Sålt en till bil.
Lagat, mat, diskat, tvättat osv. (the usual)
Bakat matpajer, det är gott!
Nu ska jag fortsätta se antikprogram och virka lite.
Har börjat skriva en bok på engelska. Det här med skrivandet har jag sysslat med sedan 2010 med tanken att bli seriös, har en hög halvfärdiga manus och vissa är 100 sidor och andra 20.

Senast ändrad:
Antikprogram är alltid intressant.

impad av er som lyckas hitta saker att sälja, här finns det knappt fyndmöjligheter. Kläder och dylikt säljer dåligt om över huvud taget. Men nån gång kanske jag också hittar vrålfyndet att tjäna pengar på!

Antikprogram är alltid intressant.

impad av er som lyckas hitta saker att sälja, här finns det knappt fyndmöjligheter. Kläder och dylikt säljer dåligt om över huvud taget. Men nån gång kanske jag också hittar vrålfyndet att tjäna pengar på!

Jag tror kläder har börjat bli mer ointressanta för folk med. Loppisar svämmar över, många verkar gilla block- eller enfärgade basplagg och lämnar bort kläder med mönster och kläder som är från h&m, bikbok, cubus osv. har knappt andrahandsvärde. Svårt!

Jag tror kläder har börjat bli mer ointressanta för folk med. Loppisar svämmar över, många verkar gilla block- eller enfärgade basplagg och lämnar bort kläder med mönster och kläder som är från h&m, bikbok, cubus osv. har knappt andrahandsvärde. Svårt!
Jo, det är inte lätt. Lika svårt med barnkläder faktiskt.

Och antikviteter trillar man inte på så ofta, inte här iaf

Vad säljer i din erfarenhet bäst, vad ska man kolla efter på loppisar och dylikt?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp