Vi kan köra betting här på sidan om när Lilaros kommer bli utbränd.![]()

Vi kan köra betting här på sidan om när Lilaros kommer bli utbränd.![]()
Vem är hos KFM Lilaros du eller din man? Eller båda?
Har ni sålt bilen. =75000 kr.?Bara han, det skulle aldrig hända mig att hamna hos kfm om jag inte skulle få en stroke eller om det skulle vara planerat. Så går det när man blir kär och gifter sig med en 10 år äldre gubbe.
Nu har jag börjat ta tag i hans och mina grejer och jobbar dubbelt med tankearbetet.
Behöver ”bara” få in 110 000 i september för att inte 3 stora lånen ska sägas upp och för att betala bort 4 farliga smslån och ta vanliga räkningar. Sen skulle det se lite bättre ut.
Tänkte låta allt hans gå men det blir för mycket hos kfm, hade blivit en lång löneutmätning eller skuldsanering. Jag ska jobba vidare och se om det går ihop ändå nu när jag inte spelar.
Har ni sålt bilen. =75000 kr.?
PS. Har inget med gubbens ålder att han har ekonomiska problem. Ds
över 40 = senil.Över 40 =senil haha du är rolig du!Det kan ju ta månader. =)) Jo jag tror jag är lite skarpare och yngre än honom, det har verkligen med åldern att göra.över 40 = senil.
Om jag skriver något irriterande så kan ni ta för givet att det är min humor som kommer fram.
Och varken han eller jag hade lån för 2 år sedan och är från fina familjer så vi har inga ekonomiska problem, det är bara tillfälligt. Ingen livsstil direkt.