Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vi kan köra betting här på sidan om när Lilaros kommer bli utbränd. :D

Gjorde lite mer bra, fyllde i sån där inkomstgrej till kfm och skickade in.
Lagade fönstret på the car, det gick fort, gick att dra upp rutan så fäste den och fixade knappen.
Skickade 8 traderagrejer.
Handlade ...gick promenad med barnen i skogen. Sålde på tradera för 1030 kr och på loppis för ?? Kronor, någon som
ville köpa några grejer men det syns inte än vad det blev.

Så vi har ca 3400 kr tills barnbidraget på 4500 kr kommer om en vecka. Känns stabilt och bra. Ska betala mitt Eurolån då och komma ifatt.
Vi har alla våra 3 stora lån kvar så om vi får in mer pengar kan vi både betala stora lånen och vanliga räkningarna så att bara cirka
250-270 000 går till kfm.
Kanske går bra det här.
Jag ska göra en mall och mejla exakt alla jag/vi har lån hos och be om lite tid.

Snart kommer mina 2 biobiljetter på posten som jag tjänat in på undersökning.
Allt känns ok med lite koll.

Vem är hos KFM Lilaros du eller din man? Eller båda?

Vem är hos KFM Lilaros du eller din man? Eller båda?

Bara han, det skulle aldrig hända mig att hamna hos kfm om jag inte skulle få en stroke eller om det skulle vara planerat. Så går det när man blir kär och gifter sig med en 10 år äldre gubbe.
Nu har jag börjat ta tag i hans och mina grejer och jobbar dubbelt med tankearbetet.
Behöver ”bara” få in 110 000 i september för att inte 3 stora lånen ska sägas upp och för att betala bort 4 farliga smslån och ta vanliga räkningar. Sen skulle det se lite bättre ut.
Tänkte låta allt hans gå men det blir för mycket hos kfm, hade blivit en lång löneutmätning eller skuldsanering. Jag ska jobba vidare och se om det går ihop ändå nu när jag inte spelar.

Bara han, det skulle aldrig hända mig att hamna hos kfm om jag inte skulle få en stroke eller om det skulle vara planerat. Så går det när man blir kär och gifter sig med en 10 år äldre gubbe.
Nu har jag börjat ta tag i hans och mina grejer och jobbar dubbelt med tankearbetet.
Behöver ”bara” få in 110 000 i september för att inte 3 stora lånen ska sägas upp och för att betala bort 4 farliga smslån och ta vanliga räkningar. Sen skulle det se lite bättre ut.
Tänkte låta allt hans gå men det blir för mycket hos kfm, hade blivit en lång löneutmätning eller skuldsanering. Jag ska jobba vidare och se om det går ihop ändå nu när jag inte spelar.
Har ni sålt bilen. =75000 kr.?
PS. Har inget med gubbens ålder att han har ekonomiska problem. Ds

Har ni sålt bilen. =75000 kr.?
PS. Har inget med gubbens ålder att han har ekonomiska problem. Ds

Det kan ju ta månader. =)) Jo jag tror jag är lite skarpare och yngre än honom, det har verkligen med åldern att göra. :D över 40 = senil.
Om jag skriver något irriterande så kan ni ta för givet att det är min humor som kommer fram.
Och varken han eller jag hade lån för 2 år sedan och är från fina familjer så vi har inga ekonomiska problem, det är bara tillfälligt. Ingen livsstil direkt.

Senast ändrad:
Dag 17,
Har städat och diskat, sorterat osv. och börjat plugga. Måste bli klar idag med skolarbetet oavsett hur det går. Har ingen lust att hålla på mer. Vill kunna använda den titeln och beställa visitkort som en drömmare.
I övrigt är jag vid gott mod.

Det kan ju ta månader. =)) Jo jag tror jag är lite skarpare och yngre än honom, det har verkligen med åldern att göra. :D över 40 = senil.
Om jag skriver något irriterande så kan ni ta för givet att det är min humor som kommer fram.
Och varken han eller jag hade lån för 2 år sedan och är från fina familjer så vi har inga ekonomiska problem, det är bara tillfälligt. Ingen livsstil direkt.
Över 40 =senil haha du är rolig du!
Då är jag heldement nu. - :)
Har du utländskt påbrå.? Lite nyfiken bara.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp