Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Någonting bra någon ANNAN gjort för mig idag ❤️
Jag lånade för ganska många år sedan pengar av min mamma och styvpappa, totalt 70000:- i olika omgångar. För behandling av min häst sista halvåret i hans liv när försäkringen slagit i taket, och slutligen avliving av honom :( Har här på forumet av kända orsaker:rolleyes: haft svårt att betala tillbaka, men har försökt att betala av nån tusenlapp här och där. Hade tänkt att betala av det omgående på några månader när min sanering är avklarad. Dom vet inget om min situation, men säkert har de misstankar då jag tjänar bra och borde ha kunnat betala av detta lån för längesedan :rolleyes:
Nåväl, idag ringde min älskade styvpappa för att berätta att de skriver av mitt lån som en midsommarpresent!
Som jag grät. Älskade familj ❤️

...men lägg av...nu rinner mina tårar igen, men denna gång av ren & skär glädje... ❤️
Nu orkar ja sitta ytterligare en timme på jobb med att boka upplupet utan att få vansinnes utbrott på mig själv och veckans totala hjärnsläpp... :(

You totally ROCK girl friend ❤️

...men lägg av...nu rinner mina tårar igen, men denna gång av ren & skär glädje... ❤️
Nu orkar ja sitta ytterligare en timme på jobb med att boka upplupet utan att få vansinnes utbrott på mig själv och veckans totala hjärnsläpp... :(

You totally ROCK girl friend ❤️
Åååh vännen ❤️ Fina du! Hoppas du har avslutat nu, och fått komma hem. Ha en jättefin Midsommar❤️

Idag var jag på två sjukhusmöten. Allt är bra med skruttbebis.
Något bra jag gjorde mer var att kolla min lönespec och fick se att lönen är 10 000 och inte 5000 som jag befarade. Att dra av det plåstret när jag var så orolig och se att jag hade femtusen mer att lägga på lån var så skönt.
En annan bra sak var att jag tog posten, brukar göra det men känner alltid lite ångest fast jag inte borde ha något hemskt. Ett brev från mormor, ett paket att hämta ut och lite räkningar jag visste om, phew.
Åkte till ett godishus med barnen. Ger vanligtvis inte massor av godis men lät barnen se ett stort godishus och få välja något. :-D Mycket uppskattat. Blev något godishalsband m.m. och "tack snälla mamma". :')
Köpte en polkagris från Gränna till mig, det var längesen. Pratade strategier med mannen ang. lån lugnt och utan att någon är stressad.
Fick en hundring in på kontot av en släkting i present.
Som ni hör är det inte många knop på försäljningsfronten men jag vill njuta av ledigheten och sommaren och behöver vila en del och pussa barnen. Mår fint! Positiv känsla i kroppen.

Senast ändrad:
Sluta inte kämpa bara!

Idag var jag på två sjukhusmöten. Allt är bra med skruttbebis.
Något bra jag gjorde mer var att kolla min lönespec och fick se att lönen är 10 000 och inte 5000 som jag befarade. Att dra av det plåstret när jag var så orolig och se att jag hade femtusen mer att lägga på lån var så skönt.
En annan bra sak var att jag tog posten, brukar göra det men känner alltid lite ångest fast jag inte borde ha något hemskt. Ett brev från mormor, ett paket och hämta ut och lite räkningar jag visste om, phew.
Åkte till ett godishus med barnen. Ger vanligtvis inte massor av godis men lät barnen se ett stort godishus och få välja något. :-D Mycket uppskattat. Blev något godishalsband m.m. och "tack snälla mamma". :')
Köpte en polkagris från Gränna till mig, det var längesen. Pratade strategier med mannen ang. lån lugnt och utan att någon är stressad.
Fick en hundring in på kontot av en släkting i present.
Som ni hör är det inte många knop på försäljningsfronten men jag vill njuta av ledigheten och sommaren och behöver vila en del och pussa barnen. Mår fint! Positiv känsla i kroppen.
Låter jättebra!
Man ska inte sluta leva för att man har skulder. Och du som har barn o ett på väg har mycket att leva för.

Har räknat lite senaste dagarna och nu är det bara några dagar till lön!!! :):):):):) Så himla roligt så det finns inte.
Ska slutbetala och säga upp 6 smålån:
Vivus, Viaconto, 38an,
Tusenlappen, Minifinans och Loanstep.

Om tre dagar kommer jag alltså aldrig behöva bry mig om dessa företag igen. :D

Kan ta bort ferratum, monetti, risicum och flexkontot när bilen säljer. Det är minst 11 sms lån borta för jag har Lumify att betala i juli med. (2060 kr) Hoppas det blir innan juli är slut så inte ränta tickar en månad till.

Bara Everyday+ 35k, Frogtail 20k, Fairlo 4000, Credway 4000, Credigo 5500 och Easycredit 5500 kvar sen.
Man har mer att sälja än vad man tror.
Köra så det ryker nu :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp