- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Precis det där låter inte domÄr inte risken att dom skickar både dig (och din borgenär) till KFM då?
Nån bra idé med tanke på
Borgenären .
Precis det där låter inte domÄr inte risken att dom skickar både dig (och din borgenär) till KFM då?
Jag tänker betala för det är inte shyst mot min borgenär,och allt man lånar ska man betala för eller senareÄr inte risken att dom skickar både dig (och din borgenär) till KFM då?
Blir dyrt med dröjsmålsränta..Jag kan dock hålla med om att det inte verkar hända ett skit om man inte betalar. Jag och min borgensman bestämde oss att sluta betala för långt över ett år sen och inte ett ljud sen dess.
Fast skulden existerar ju inte längre någonstansBlir dyrt med dröjsmålsränta..
Jag tror inte dom jagar någon. Så länge man betalar kommer det såna där genererade svar från en dator. Det är ju aldrig riktiga personer som skickar Mail och sånt. Den där ”Sanna” existerar ju naturligtvis inte. Personen som hade detta bolaget har ju flytt landet och jag är tveksam på vad dom kan göra.Man vill ju inte betala, men inte så jäkla kul ifall det är helt tyst i 2-3 år sen kommer dröjsmålsräntan för att ett svenskt bolag köpt upp skulderna. Sen så känns det som att dem jagar vissa, andra inte. Oss som jagar känns det ju som att dem har stenkoll på och kommer göra allt för att driva in pengarna..
@Terry_ hur kommer du göra?
Är du säker på det så. Om inte så kommer det bli väldigt dyrt att inte betalaFast skulden existerar ju inte längre någonstans