Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Jag kan dock hålla med om att det inte verkar hända ett skit om man inte betalar. Jag och min borgensman bestämde oss att sluta betala för långt över ett år sen och inte ett ljud sen dess.

Jag kan dock hålla med om att det inte verkar hända ett skit om man inte betalar. Jag och min borgensman bestämde oss att sluta betala för långt över ett år sen och inte ett ljud sen dess.
Blir dyrt med dröjsmålsränta..

Man vill ju inte betala, men inte så jäkla kul ifall det är helt tyst i 2-3 år sen kommer dröjsmålsräntan för att ett svenskt bolag köpt upp skulderna. Sen så känns det som att dem jagar vissa, andra inte. Oss som jagar känns det ju som att dem har stenkoll på och kommer göra allt för att driva in pengarna..

@Terry_ hur kommer du göra?

Jag betalar, har väl ca 80.000 kvar tror jag. Hade jag inte haft borgenär kanske jag hade vågat chansa!

Man vill ju inte betala, men inte så jäkla kul ifall det är helt tyst i 2-3 år sen kommer dröjsmålsräntan för att ett svenskt bolag köpt upp skulderna. Sen så känns det som att dem jagar vissa, andra inte. Oss som jagar känns det ju som att dem har stenkoll på och kommer göra allt för att driva in pengarna..

@Terry_ hur kommer du göra?
Jag tror inte dom jagar någon. Så länge man betalar kommer det såna där genererade svar från en dator. Det är ju aldrig riktiga personer som skickar Mail och sånt. Den där ”Sanna” existerar ju naturligtvis inte. Personen som hade detta bolaget har ju flytt landet och jag är tveksam på vad dom kan göra.

Det är ju det, ingen vet och ingen kan garantera något.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp