Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Hej! Ni som har blivit godkända o fått utbetalt av Tando, skickar de hem något till dig eller borgesman? Eller kör de allting digitalt? Ringer de upp borgesman? Hur funkar de egentligen?

Har varit inne o kikat på TANDO inlägget på SMS lån tråden men hittar ej svar till mina frågor. Så skulle uppskatta svar jättemycket!

Dom kontaktar borgensmannen för att förklara riskerna om inte låntagaren betalar mm. För egen del ringde dom och ställde några generella frågor.

Om du söker på deras frågor och svar på tandolan.se hittar du dem flesta svaren :)

Jag ansökte i fredags om 28k. Mim borgenär fyllde i igår kväll. Hon har creditsafe ”hög” och bra inkomst och har aldrig fått en påminnelse från en räkning. Just nu står det att ärendet granskas. Undra om det blir godkänt.

Jag ansökte i fredags om 28k. Mim borgenär fyllde i igår kväll. Hon har creditsafe ”hög” och bra inkomst och har aldrig fått en påminnelse från en räkning. Just nu står det att ärendet granskas. Undra om det blir godkänt.
Brukar vara lugnt om det inte avslås omgående.

Då lär det gå igenom. När jag sökt med borgenärer (prövat två stycken) så får man avslag på en sekund.

Vet du hur lång tid det tar tills man får besked? Blev orolig efter jag läste i denna gruppen
Hej

När jag ansökte så hade jag sökt på kvällen vid 21 tiden och på morgon fr 9 till 12 var det klart och lånet blev utbetald men det gick 1 dag tills pengarna kom fram.
De ringde till min börgener och förklarade vad det blir för konsekvenser om jag inte betalar så blev allt klart efter att han godkände att det var inga problem.

Så att bli godkänd tog mindre än 4 timmar.
Mvh

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp