Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Hur mkt lånade du ? 29% ränta ?
40tkr /29% ränta stämmer
Men jag är nöjd för jag kan ingenstans låna med skuldsaldo och utmätning
så nu kan bli av med lite skulder
Och för att man lämnat ansökan igår 21:00 nu är de redan klart så gick blixtsnabbt detta mot andra som jag läser att detta tar långt tid.Klart min borgenären har hus och bra ekonomi så gick allt bra.

40tkr /29% ränta stämmer
Men jag är nöjd för jag kan ingenstans låna med skuldsaldo och utmätning
så nu kan bli av med lite skulder
Och för att man lämnat ansökan igår 21:00 nu är de redan klart så gick blixtsnabbt detta mot andra som jag läser att detta tar långt tid.Klart min borgenären har hus och bra ekonomi så gick allt bra.
Såg att dem inte kräver att man ska ha hus som borgenär hos tando längre heller :) skönt att det gick smidigt tack för du delar med dig

Senast ändrad:
Jo det tog lång tid. Det tog över 4 dagar.
Menar du från godkänd ansökan tills pengarna kom fram eller

Som jag gjorde ansökan i måndags kväll 21:30 och igår på morgon vid 10 var allt klart och de skickade pengarna...vet ej varför tog det 4 dagar för dig men det blir kanske så ibland

Återigen. Frågor om någon annan kan stå som borgen är inte ok, och vi har tagit bort dessa inlägg. Risken är för stor att det blir problem med sådana upplägg.

Fick avslag som borgenär för att jag redan hade en aktiv ansökan som huvudlåntagare (och min låneansökan som huvudlåntagare tog automatiskt bort när jag gjorde borgenärsansökan). Det är tydligen något som deras system automatiskt avslår även om man så skulle vara god för 10 hus och världens högsta creditsafe.

Verkar som att det finns tre huvudkriterier för att få loss ett lån: Bostad, hög creditsafe och ingen aktiv ansökan.

Fick avslag som borgenär för att jag redan hade en aktiv ansökan som huvudlåntagare (och min låneansökan som huvudlåntagare tog automatiskt bort när jag gjorde borgenärsansökan). Det är tydligen något som deras system automatiskt avslår även om man så skulle vara god för 10 hus och världens högsta creditsafe.

Verkar som att det finns tre huvudkriterier för att få loss ett lån: Bostad, hög creditsafe och ingen aktiv ansökan.
Bostad behövs inte alls

Alright, du som fått ditt lån godkänt - vilken är den starkaste orsaken till att de faktiskt beviljar en borgenär? Det är gåtan vi alla försöker desperat knäcka nu.
Ingen aning faktiskt. Antar ingen historik hos KFM? Inga större lån? Ok inkomst?

Min borgenär blev precis nekad och han har ingen sådan historik, tror de flesta av oss har en ren historik. Man skulle vilja fråga dem per telefon just precis hur deras auto system beviljar/nekar, de verkar extremt selektiva där det är smådetaljer som avgör?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp