Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Verkar inte bli ikväll... inte så konstigt egentligen, de allra flesta kreditbolag betalar ju ut på dagtid.

Verkar inte bli ikväll... inte så konstigt egentligen, de allra flesta kreditbolag betalar ju ut på dagtid.

Vi har fortfarande inte fått in något. Igår när dom ringde min borgenär så sa dom att vi har pengarna inom 24 h.
Det ser ju inte så ljust ut..
Hur har det gått för dig än sålänge?

Vi har fortfarande inte fått in något. Igår när dom ringde min borgenär så sa dom att vi har pengarna inom 24 h.
Det ser ju inte så ljust ut..
Hur har det gått för dig än sålänge?

Inget åt oss heller och nu har det gått 24h. Märkligt

Fick godkänt på tando på 70 tusen, nu hoppas jag att de ska gå vägen med borgesman.
Inget hus dock, men är väldigt noga med sin ekonomi. Creditsafe tror jag knappt hen har använt :) Hoppas detta kan gå vägen.
Vet att hen inte kommer gilla den höga räntan men som sagt detta är tillfälligt så jag kan överleva tills min ff försvinner och kan ansöka om samlimgslån i januari

Hur hårda är dom mot borgenär, min borgenär har bra inkomst, bor dock i en hyreslägenhet och är väldigt noga med räkningar. I mina ögon borde de inte vara något. Men hur har ni det med godkända borgenärer ? Var de helt fläckfria med? Och hur snabbt fick ni svar ?

Och pengarna betalas ut till borgenären va?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp