Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som använt billender.com?

Nu kom mejlet om att signera, så nu är det klart!

Är det ngn som har fått högre kreditutrymme än 5000 kr?
Min skuld där är 5080 kr och förut har de inte tillåtit att man överskrider 5000 kr. Har mejlat och frågat men väntar fortf på svar.

Fattar fortfarande inte när man får mer än 1500 i utrymme. Har haft det nu i 4 månader.

Fattar fortfarande inte när man får mer än 1500 i utrymme. Har haft det nu i 4 månader.
Först får man 3000 kr, sen får man 5000 kr men man kan inte lägga in räkningar som var och en överstiger 1500 kr.

Är det ngn som har fått högre kreditutrymme än 5000 kr?
Min skuld där är 5080 kr och förut har de inte tillåtit att man överskrider 5000 kr. Har mejlat och frågat men väntar fortf på svar.
5000 kr är max, de 80 kr är räntan tror jag. Har 5350 kr hos dem och de 350 är räntan/avgifter.

5000 kr är max, de 80 kr är räntan tror jag. Har 5350 kr hos dem och de 350 är räntan/avgifter.
Fick svar precis att det är 5000 kr som gäller. Har frågat om det höjs nån gång men har inte fått svar än.
Så himla surt att Betalkoll la ner!

Nu har de svarat att i dagsläget så är det 5000 kr max och det finns inga planer på att höja.

Fick svar precis att det är 5000 kr som gäller. Har frågat om det höjs nån gång men har inte fått svar än.
Så himla surt att Betalkoll la ner!
Ja håller med om betalkoll! Låg med i min långsiktiga plan att kunna utnyttja betalkoll då och då. Billender kommer nog aldrig bli likadant.

Ja håller med om betalkoll! Låg med i min långsiktiga plan att kunna utnyttja betalkoll då och då. Billender kommer nog aldrig bli likadant.
Nä verkligen inte då de bara beviljar 5000 kr och Betalkoll hade upp till 50 000 kr.

Men fick du inte 3000 kr från början? Har du testat lägga in räkningar på max 1500 kr/räkning upp till 3000 kr?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp