Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som använt billender.com?

Ja.
2500 för nya kunder och visar du på god återbetalningsförmåga får du 5000 som max att använda dig utav.

Vet du var man kan se hur mycket man har när man loggar in?
Kan dom 5.000 fördelas på två aktörer?

Vet du var man kan se hur mycket man har när man loggar in?
Kan dom 5.000 fördelas på två aktörer?
Vet tyvärr inte, har själv ganska nyligen använt dem. Men det borde väl framgå någonstans på deras sida kan jag tycka!:)
Alltså det jag vet är att fakturorna inte får ha samma OCR nummer, sen om du har olika OCR nummer till samma företag så går det ju ändå.

Du kan ha 10 aktörer, men som sagt samma OCR två ggr så är det tvärstopp. De har förbättrat hemsidan med inlogg via bankid mm men drog ju fel nu sist den 22 istället för 25. Det vart ju nästan katastrof.

Vad är max dom betalar, 5.000 eller?
Om man betalar med sitt kreditkort (om han har outnyttjad kredit) så är det upp till 25 000 kr. Annars 5000 kr max och max 1500 per räkning.
Sen skickar de ett mejl i början av varje månad där det står hur mkt man har utnyttjat av de 5000 kr.

Fast om det är med kreditkort (dom 25.000) då betalar jag med "mina egna" pengar.

Max man kan "Låna" via dom är 5.000 eller?

Om man vill betala in ett lån 4700 och man bara kan välja att betala med kreditkort? Betalar man med sina egna pengar direkt då eller? låter ju fett skumt?

Om man vill betala in ett lån 4700 och man bara kan välja att betala med kreditkort? Betalar man med sina egna pengar direkt då eller? låter ju fett skumt?
Du betalar med dina pengar du har tillgängliga på kreditkortet. Om du har 4700 kr outnyttjad kredit (plus lite till för räntan) så är det de pengarna som används för att du ska kunna betala ett lån på 4700 kr. Har du t ex kredit på 10 000 kr och du har utnyttjad 7000 kr så har du bara 3000 kr som kan användas att betala andra räkningar med. Hoppas du förstår.

Nån som lagt till räkningar i Billender under de senaste dagarna och fått svar?
La in en räkning tidigare idag men fortf inget svar. Brukar inte ta så lång tid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp