Jag fick. De kommer inte betala tillbaka pengarna då de inte kan se från vem de har dragits än...Nån som fått svar ? Finns ju inget telefonnummer ens ?
Ok, ante mig tur man klarar sig ändå. 15 kr ....blir ingen grädde på moset ikvällJag fick. De kommer inte betala tillbaka pengarna då de inte kan se från vem de har dragits än...
Japp, jag skickade ett arg mejl till dem! Hade bara 80 kr på kontot pga att de drog för tidigt!!!Nån mer än jag som fått en autogiro dragen från billender fast de skickat ut mail med att de rättat till felet och att man INTE behövde göra nått själv? Nu är jag nästan helt utan pengar till måndag....tack för den.

Endast mejl, finns ingen telefon.Nån som fått svar ? Finns ju inget telefonnummer ens ?
De har inte dragit dubbelt för mig. Drog 22 april men inget idag då de egentligen skulle ha dragit fr kontot.Det står fortfarande att de skall dra samma summa TVÅ ggr den 25 på deras sida. Nån som vet vad de heter i autogiro jag hittar inte dem. Lär ju ta bort autogiro så det inte drar 3 ggr på en månad.
Edit jag hitta det, Constito AB vet ju inte om det räcker för att de inte skall dra, om det redan är "reggat" för dragning.
Ja.Vad är max dom betalar, 5.000 eller?