- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Ja du måste ha skrivit på pappret för att kunna få en anmärkning 10 dagar senare ... bara vänta tills dom kommer och besöker dig ! Mig kom dom 2 gånger hem först med och då var jag inte hemma ! Så kom 2 veckor senare igen tredje gången och då skrev jag på ! Tog säkert 3-4 mån innan jag jag skrev på första ! Kan du inte betala något nu ?Tack, men det låter ju helt orimmligt att jag har så mycket tid på mig? Fungerar det såhär verkligen innan jag får en registrerad anmärkning? Jag kan säkert betala av under 3 månader men min ekonomi är svårt drabbad som det är och skulle verkligen behöva samla ihop till ett bättre lån. Jag vill betala nu innan det går till Kronefogden iallfall men det beror ju helt på om jag kan få ett lån godkänt innan måndag nästa vecka. Försöker se mig om vart jag ska vända mig och samtidigt vill jag räkna på mina förutsättningar innan jag skickar iväg en ansökan om jag mot förmodan (håller tummarna) inte skulle få godkänt.

Om jag inte är hemma vad gör de då? Knackar på hos grannen och frågar? Det skulle var sjukt pinsamt för min del. Nej jag ska fan lösa detta! Ska bara samla mod och skicka in en ansökan hos rätt kreditbolag eller bank.