Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När de hamnat hos inkasso försvinner det från uc

Hej!

Jag undrar om något hamnar hos inkasso som är synligt hos uc, försvinner det från uc då? Eller står de kvar tills det är betalt hos inkasso bolaget?

Hej!

Jag undrar om något hamnar hos inkasso som är synligt hos uc, försvinner det från uc då? Eller står de kvar tills det är betalt hos inkasso bolaget?
Mitt försvann bara när det kom till kronofogden och utmätning !

Vad jag förstått det som så är det olika beroende på aktör. Vissa har ju fått Betalkoll att försvinna från UC när de ringt och avslutat det. Likaså Credway när det gått till inkasso tror jag.

Jag ringde och avslutade betalkoll i slutet av juni och kommer släppa det till inkasso. Så får se då om det försvinner från UC eller ej.

Hej!

Jag har haft de flesta skulder hos inkasso, de som varit registrerade hos Uc har försvunnit när jag släppt dom till inkasso och står inte längre med som ”skuld”. Vilket gjort att totala skuldbördan minskat :)

Jag har haft de flesta skulder hos inkasso, de som varit registrerade hos Uc har försvunnit när jag släppt dom till inkasso och står inte längre med som ”skuld”. Vilket gjort att totala skuldbördan minskat :)

Ja, jag funderar att släppa de som jag har som inte ger missbrukad kredit för de flesta av mina uc försvinner fram tll 12 dec och att det är tänkt då att samla det mesta.

Ja, jag funderar att släppa de som jag har som inte ger missbrukad kredit för de flesta av mina uc försvinner fram tll 12 dec och att det är tänkt då att samla det mesta.

Absolut, jag släppte de flesta just för att få bättre avbetalningsplaner som håller samtidigt som skulderna faktiskt minskar.
Jag släppte även 3 st som gav missbrukad kredit, men hade ändå inte tänkt ta nya lån. Målet är ju att bli av med dom. :)

Absolut, jag släppte de flesta just för att få bättre avbetalningsplaner som håller samtidigt som skulderna faktiskt minskar.
Jag släppte även 3 st som gav missbrukad kredit, men hade ändå inte tänkt ta nya lån. Målet är ju att bli av med dom. :)

Ja, precis! Vågar inte släppa mina med missbrukad då jag behöver ha de fönstret öppet ifall min bil skulle gå sönder då den börjar bli till åren och måste ha bil för att komma till jobbet

Hej!

Långt ifrån alltid och ibland han du dessutom få en missbrukad kredit på köpet.

Måste fråga, fick du ner dina kostnader när du gjorde så? Eller blev de ungefär samma kostnad varje månad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp