Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Myras väg mot skuldfrihet

I min situation där jag har 2 lån som jag förväntar mig att ha inom kort. 4000 kr o 5000 kr i månaden . Är inte Fy skam om man inte har andra utgifter mer än hyra, el, bredband, mobil o busskort.
Har ut 22 på mitt vanliga jobb , chans till extrajobb

I min situation där jag har 2 lån som jag förväntar mig att ha inom kort. 4000 kr o 5000 kr i månaden . Är inte Fy skam om man inte har andra utgifter mer än hyra, el, bredband, mobil o busskort.
Har ut 22 på mitt vanliga jobb , chans till extrajobb
Tar du ett extrajobb så är det bonus.

Men detta är din tråd, ska inte blanda in mitt här.
Du är en stor förebild för mig och alltid så hjälpsam!

Men detta är din tråd, ska inte blanda in mitt här.
Du är en stor förebild för mig och alltid så hjälpsam!
Har absolut inget emot att man delar med sig av sina egna erfarenheter... i slutändan sitter vi i samma båt och ror åt samma håll :)

Precis! De är ju som att ställa frågor om sina grejor i andras trådar! :)

Jag har sagt det innan o säger det igen tack Myra för din inspiration o pepp har dig att tacka för mycket .

Vissa dagar vill jag bara lägga mig ner o skita I allt vad avbetalning heter, men det går över, vägen känns bara sååååå lång emellanåt . Har jobbat extra 1 år nu ibland mer ibland mindre, funderat på att sluta men trivs trots allt.

Har råkat ut för diverse inkasso där en del har bemött en så att jag har storgråta efteråt.

Men det e bara o kämpa på <3

Jag har sagt det innan o säger det igen tack Myra för din inspiration o pepp har dig att tacka för mycket .

Vissa dagar vill jag bara lägga mig ner o skita I allt vad avbetalning heter, men det går över, vägen känns bara sååååå lång emellanåt . Har jobbat extra 1 år nu ibland mer ibland mindre, funderat på att sluta men trivs trots allt.

Har råkat ut för diverse inkasso där en del har bemött en så att jag har storgråta efteråt.

Men det e bara o kämpa på <3
Tack kära du <3 Ja vissa dagar vill man bara kasta in handduken men det finns egentligen bara en väg och det är framåt och genom alla avbetalningar så här kastas det inte nån jävla handduk ;) Glöm inte att uppmärksamma dina framsteg, då känns det lättare att fortsätta kämpa.

Att släppa allt och inte betala är ju också en väg - rakt in i den ekonomiska väggen. Jag kan förstå de som inte orkar mera, men även den vägen har ju sina konsekvenser. Likt dig vill jag inte ha de konsekvenserna. Så, det är bara att betala och betala och betala.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp