Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

För mig var det liknande. Jag gjorde uttag och det stog att uttaget är godkänd. Dagen efter fick jag att ansökan har gått ut. Loggade in igen, gjorde uttaget och fick pengarna inom 15 sekunder.
5A8F48B2-13EE-43D3-91B5-77D5D6E2FADD.png

Swedbank tror att kvittot jag erhållit om "manuell" utbetalning är manipulerat.

Fick precis tag på de, två personer i min närhet sökt denna veckan båda fått avslag. De känns som pengarna hos de tagit slut. De har båda fin historik inga bet anmr eller något.. hon på luren kunde bara säga att de va pga olika faktorer. Känns lite konstigt, frågade även om jag kunde höja mitt lån och de kunde jag inte just nu sa hon men i framtiden…

Fick precis tag på de, två personer i min närhet sökt denna veckan båda fått avslag. De känns som pengarna hos de tagit slut. De har båda fin historik inga bet anmr eller något.. hon på luren kunde bara säga att de va pga olika faktorer. Känns lite konstigt, frågade även om jag kunde höja mitt lån och de kunde jag inte just nu sa hon men i framtiden…
Har ringt dem sen kl 10 i morse , minst 30ggr … och så lyckas någon annan få tag på dem. Hahahaha helt otroligt

Man måste ha betalat tillbaka hela lånet innan man eventuellt kan höja. Har du betalat tillbaka hela lånet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp