- Meddelanden
- 1 355
- Mottagna reaktioner
- 951
- Poäng
- 757
Bra fråga skulle vara intressant att vetaNågon som vet om man kan ta ut igen efter att man betalt in sin månadsfaktura? Eller om det går att höja?
Bra fråga skulle vara intressant att vetaNågon som vet om man kan ta ut igen efter att man betalt in sin månadsfaktura? Eller om det går att höja?
Fick svar exakt 11:47 på telefon efter att ringt hela morgonen…Verkar som att vissa här lyckats få tag på dem, men har själv ringt flera ggr olika tider samt mejlat men aldrig fått svar eller återkoppling … tror du har mer chans på lotto
Hahaha jaså? Grymt … har mejlat dem 100ggr för o ”trakassera” dem men inget svar än , plus ringtFick svar exakt 11:47 på telefon efter att ringt hela morgonen…
Fick du nått bra svar ?Fick svar exakt 11:47 på telefon efter att ringt hela morgonen…
Nej hon skulle kolla med sin kollega och återkomma per mail idag eller imorgon. Pallar inte med deras dåliga kommunikationFick du nått bra svar ?
För mig var det liknande. Jag gjorde uttag och det stog att uttaget är godkänd. Dagen efter fick jag att ansökan har gått ut. Loggade in igen, gjorde uttaget och fick pengarna inom 15 sekunder.För 2 dagar sen fick jag ett sms med att min ansökan vart godkänd och jag skulle godkänna villkor/avtal .. gick in o gjorde det , väntat i 2 dagar sen får jag ett mejl om att min låne ansökan gått ut hahahahaha … hur folk här har fått ut pengar eller kontakt med dessa parasiter går inte in i mitt huvud.
Ja någon som vet ?Någon som vet om man kan ta ut igen efter att man betalt in sin månadsfaktura? Eller om det går att höja?