- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
Suttit i 20 minuter nu.Försöka ringa till Creditstars det tar tid men de svarar !
Suttit i 20 minuter nu.Försöka ringa till Creditstars det tar tid men de svarar !
När de hade problem med uttag jag fick nå dem på 35 minuter det beror när man ringer !Suttit i 20 minuter nu
Handelsbanken.När de hade problem med uttag jag fick nå dem på 35 minuter det beror när man ringer !
vilken bank har du ? Du kan chatta med din bank de kan säga kommande nästa transaktion
Ringde du Creditstar eller Monefit?När de hade problem med uttag jag fick nå dem på 35 minuter det beror när man ringer !
vilken bank har du ? Du kan chatta med din bank de kan säga kommande nästa transaktion
Creditstar , monefit svara ej , de e samma företag , de tar din personnummer och kolla om de har skickat pengarna ,Ringde du Creditstar eller Monefit?
Ja, inget svar än så länge. Gjorde uttag direkt efter de mailat att det var löst. Stod fortfarande 0 / 30,000 utnyttjat imorse så gjorde ytterligare ett uttagsförsök.Creditstar , monefit svara ej , de e samma företag , de tar din personnummer och kolla om de har skickat pengarna ,
Monefit mailade igår mig att problemet löst.
Bättre kolla med kundtjänst även de skickar pengarna registers ej direkt i mina sidorJa, inget svar än så länge. Gjorde uttag direkt efter de mailat att det var löst. Stod fortfarande 0 / 30,000 utnyttjat imorse så gjorde ytterligare ett uttagsförsök.
Jo men jag får inget svar.Bättre kolla med kundtjänst även de skickar pengarna registers ej direkt i mina sidor
Hej,
Tack för att du kontaktade oss.
Vi ber om ursäkt att du kunde inte ta ut det begärda beloppet. Det är ett resultat av ett tekniskt problem i vårt system. Problemet är redan anmält och IT avdelning håller på att fixa det.
Vi återkommer till dig så fort problemet är löst.
Återigen, vi ber om ursäkt för olägenheter och tackar för din förståelse.
Har du frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig till oss.
Med vänliga hälsningar,
Monefit kundtjänst