Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Är det verkligen NÅGON som fått de beviljat från dessa och fått utbetalt ? Har ansökt flera ggr och försökt ringa dem 1000ggr men inte fått svar både mejl eller telefon :/ hur gick ni tillväga ens ? Om detta nu ens stämmer …
Aningen paradoxalt att ställa en sådan fråga och avrunda med att ifrågasätta huruvida svaren som medlemmar ger stämmer eller ej.

Aningen paradoxalt att ställa en sådan fråga och avrunda med att ifrågasätta huruvida svaren som medlemmar ger stämmer eller ej.
Och du bryr dig för att ?… frågar man inte får man inga svar eftersom det verkar konstigt att folk ens fått beviljat när det är som det är med just detta företaget …

Och du bryr dig för att ?… frågar man inte får man inga svar eftersom det verkar konstigt att folk ens fått beviljat när det är som det är med just detta företaget …
Jag förstår dig precis.
Jag har mailat detta företag säkert 15 gånger de senaste 3 dagarna och ringt säkert lika många gånger.
Inget svar alls från deras sida..

Här är ju lite "roliga" citat hämtat från deras hemsida:
"Monefit Kontokredit är en snabb och smidig lösning för att hantera din ekonomi. Fritid är viktig för oss alla och därför vill vi erbjuda en kreditlösning som är väldigt snabb och enkel att använda."

"Monefit Kontokredit är en modern, mobil lösning som utnyttjar den senaste och mest sofistikerade tekniken. Vi vill inte vara som de gammalmodiga och oflexibla bankerna"

"Vårt företag har en lång historia med många års erfarenhet och internationell expertis inom finansbranschen. Så du kan lita på att vi vet vad vi gör. Vi vill ge dig en positiv och pålitlig användarupplevelse"

Jag förstår dig precis.
Jag har mailat detta företag säkert 15 gånger de senaste 3 dagarna och ringt säkert lika många gånger.
Inget svar alls från deras sida..

Här är ju lite "roliga" citat hämtat från deras hemsida:
"Monefit Kontokredit är en snabb och smidig lösning för att hantera din ekonomi. Fritid är viktig för oss alla och därför vill vi erbjuda en kreditlösning som är väldigt snabb och enkel att använda."

"Monefit Kontokredit är en modern, mobil lösning som utnyttjar den senaste och mest sofistikerade tekniken. Vi vill inte vara som de gammalmodiga och oflexibla bankerna"

"Vårt företag har en lång historia med många års erfarenhet och internationell expertis inom finansbranschen. Så du kan lita på att vi vet vad vi gör. Vi vill ge dig en positiv och pålitlig användarupplevelse"
Just det jag menar .. fattar inte att folk fått detta beviljat liksom eller kanske dem bara ”reklamerar ut” detta i forumet … för inget verkar funka …
verkligen roliga citat haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp