Okej därför det gick bra för mig jag hade 3 innan och bytte till HallonHar alltid haft 3 och de var inga problem att byta till ny mobil och uppdaterade till en ny router. Verkar inte göras ngn kreditupplysning när man är befintlig kund.
Har skuldsanering

Det verkar vara så på Tele2 med. Jag köpte ny mobil nyligen och det togs ingen kreditupplysning. Har i och för sig inget på den som skulle hindrat köpet, men det togs ingen.Har alltid haft 3 och de var inga problem att byta till ny mobil och uppdaterade till en ny router. Verkar inte göras ngn kreditupplysning när man är befintlig kund.
Har skuldsanering
De tog UC på mig men var ändå inga problem. Detta var för två år sedan. Har dock köpt ut mig så idag har jag Vimla (hade Hallon innan)Har alltid haft 3 och de var inga problem att byta till ny mobil och uppdaterade till en ny router. Verkar inte göras ngn kreditupplysning när man är befintlig kund.
Har skuldsanering
Du missförstodOkej därför det gick bra för mig jag hade 3 innan och bytte till Hallon![]()
Zoolie bytte inte operatör.Nej jag missförstod inte…men Hallon ägs av 3Du missförstodZoolie bytte inte operatör.

Aaaah! Fattar!Nej jag missförstod inte…men Hallon ägs av 3![]()
Jag kan i alla fall bekräfta att jag fick mobil+abonemang med skulsaldo hos hallon, därför tror jag på @Svart KaffeHåller med och visst är det märkligt men förstår fortfarande inte varför man misstror..fattar inte vad jag skulle vinna på det?