Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mobil+abonnemang tre?

Tack… japp:) själv förvånad att det gick igenom, därför kan det va värt o testa andra!
iPhone vill inte ha något annat:)

Fick ny mobil via Telia under min sanering. Abonnemang hade jag sen innan. Hann byta mobil två ggr o inga problem. De tog kreditupplysning via Sergel.

Låter ju sådär att det är möjligt att skuldsätta sig under en pågående skuldsanering :rolleyes:.

Låter ju sådär att det är möjligt att skuldsätta sig under en pågående skuldsanering :rolleyes:.
Har inte alla (även skuldsatta med skuldsanering) en mobiltfn med tillhörande abonnemang, för det tror iallafall jag att dom har…

Jag har det dock inte pga mobil i tjänsten och det har börjat gå mig på nerverna då det känns som att jag ”alltid” är i tjänst…

Har inte alla (även skuldsatta med skuldsanering) en mobiltfn med tillhörande abonnemang, för det tror iallafall jag att dom har…

Jag har det dock inte pga mobil i tjänsten och det har börjat gå mig på nerverna då det känns som att jag ”alltid” är i tjänst…
Absolut, så är det ju, dom flesta har telefon.

Missuppfattade nog detta lite, fick för mig en telefon var köpt på avbetalning, men den var nog köpt kontant.
Ett abonnemang är väl kanske inte så riskfyllt för en operatör, det går ju att stäng ner om det inte betalas.

Absolut, så är det ju, dom flesta har telefon.

Missuppfattade nog detta lite, fick för mig en telefon var köpt på avbetalning, men den var nog köpt kontant.
Ett abonnemang är väl kanske inte så riskfyllt för en operatör, det går ju att stäng ner om det inte betalas.
Tror inte du missförstod - det var nog med mobil. Så köper de flesta sina mobiler idag tillsammans med ett abonnemang.

Tror inte du missförstod - det var nog med mobil. Så köper de flesta sina mobiler idag tillsammans med ett abonnemang.

Alla som är fast i skuldträsket tänker nog så. Vi andra som inte drömmer om obetalda fakturor och dyra räntor köper en mobil som står i paritet med vår ekonomi (ergo som vi har råd med).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp