Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mobil+abonnemang tre?

Har alltid haft 3 och de var inga problem att byta till ny mobil och uppdaterade till en ny router. Verkar inte göras ngn kreditupplysning när man är befintlig kund.
Har skuldsanering

Har alltid haft 3 och de var inga problem att byta till ny mobil och uppdaterade till en ny router. Verkar inte göras ngn kreditupplysning när man är befintlig kund.
Har skuldsanering
Okej därför det gick bra för mig jag hade 3 innan och bytte till Hallon :)

Har skuldsanering
Det verkar vara så på Tele2 med. Jag köpte ny mobil nyligen och det togs ingen kreditupplysning. Har i och för sig inget på den som skulle hindrat köpet, men det togs ingen.

Har skuldsanering
De tog UC på mig men var ändå inga problem. Detta var för två år sedan. Har dock köpt ut mig så idag har jag Vimla (hade Hallon innan)

Någon som vet om Telenor tar en kreditupplysning för befintlig kund vid tecknande av ny lur?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp