Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mobil+abonnemang tre?

Alla som är fast i skuldträsket tänker nog så. Vi andra som inte drömmer om obetalda fakturor och dyra räntor köper en mobil som står i paritet med vår ekonomi (ergo som vi har råd med).
Jag tycker nog att du ska vara ytterst försiktig med vad Du tillskriver andra och deras avsikter/intentioner för det vet Du inget om !!

Jag tycker nog att du ska vara ytterst försiktig med vad Du tillskriver andra och deras avsikter/intentioner för det vet Du inget om !!

Oj, känslig punkt förstår jag. Du behöver inte läsa det jag skriver men jag förstår att sanningen svider. Att leva i förnekelse verkar du extremt duktig på iallafall.

Oj, känslig punkt förstår jag. Du behöver inte läsa det jag skriver men jag förstår att sanningen svider. Att leva i förnekelse verkar du extremt duktig på iallafall.
Nu när du ändå är igång, skulle du kunna förutspå nästa tisdags Eurojackpot till mig? Du får gärna berätta vad min sambo har tänkt och laga för mat ikväll nu när du ändå vet vad andra tänker.
Tack på förhand

Senast ändrad:
Vet inte riktigt varför jag skall behöva göra det, jag är ingen som hittar på något men upp till var och en o tro precis vad man vill:)
Det är mest för att få veta om det verkligen är så att en operatör skickar ut en mobil och sätter upp ett abonnemang till folk utan att göra en ekonomisk koll på personerna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp