Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mobil+abonnemang tre?

Hej!
Nån som vet att säga om min beställning gått igenom? Fick detta av tre nyss, men än ingen slutgiltig orderbekräftelse...

Har skuldsanering 1,4 år kvar, inga bet anm och inget skuldsaldo...blev lite paff först när det blev " tack för din order" direkt...provat tidigare på olika och blivit nekad direkt

Jag vill inte verka negativ, men tror att detta hanteras manuellt hos företaget och att Du kommer få ett avslag när den manuella hanteringen har skett.
Dock provade jag själv samma sak hos Tele2 för ett par månader sedan och fick avslag direkt på skärmen och en Bisnode kopia hem. Hade då 5 månader kvar på min skuldsanering. Nu har jag två månader kvar.
Uppdatera gärna när Du fått slutligt besked. Lycka till :)

Jag hade provat något annat bolag annars, jag testade Hallon och där gick det utmärkt:)

Ja nu faktiskt…blev väldigt förvånad:) Nej ingen upplysning togs på mig…
Men om upplysning togs eller ej vet Du inte ännu då det är en fördröjning på 1-2 arbetsdagar innan upplysningen dimper ner i din Kivra... :)

Tog det förra veckan och ingen upplysning ännu:)
Men har Du fått mobilen ännu eller ens en orderbekräftelse?
Ibland tror jag att de som arbetar på dessa mobilföretag är några riktiga skojare... och att dom nekar utan att skicka ut info till den berörda... I alla fall utifrån vad jag har kunnat utläsa från många, inte minst här, genom åren...
jag blev iallafall nekad direkt på skärmen av Tele2 för ett par månader sedan och fick som sagt, en Bisnode upplysning, några dagar därefter i Kivra.

Men har Du fått mobilen ännu eller ens en orderbekräftelse?
Ibland tror jag att de som arbetar på dessa mobilföretag är några riktiga skojare... och att dom nekar utan att skicka ut info till den berörda... I alla fall utifrån vad jag har kunnat utläsa från många, inte minst här, genom åren...
jag blev iallafall nekad direkt på skärmen av Tele2 för ett par månader sedan och fick som sagt, en Bisnode upplysning, några dagar därefter i Kivra.
Ok, trist och så tror jag oxå att det är i många fall! Men jag fick mobilen i måndags och det fungerar och ingen upplysning ännu:)

Ok, trist och så tror jag oxå att det är i många fall! Men jag fick mobilen i måndags och det fungerar och ingen upplysning ännu:)
WOW... och Du har oxå skuldsanering eller?
Mycket märkligt att det gick igenom isåfall... men grattis till Dig ! :) Vilken mobil blev det ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp