Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

...att detta stämmer bekräftas bäst utav att när jag gick på möten för spelmissbrukare så fick man inte nämna summor. Dom är inte relevanta.

En hundralapp för X kunde vara lika illa som 1.000.000 för Y.

Exakt! Som du säger, en tusenlapp kan vara anledningen till exempelvis om ens egna barn får mat på bordet eller inte under en månad. Medans för en annan kan en tusenlapp vara inget.

Och tror även vissa triggas av det på så vis då en person nämner den spelat bort X summa då tänker Y person, Fan Y spelat bort så mycket jag kan spela bort lite så illa är inte mitt missbruk etc. Jättefarligt tänk.

Så jävla härligt och befriande.

Har massa skit som ligger och skvalpar.

Slantar
American Express.
Good Cash (Prioritet Inkasso)
Sergel Inkasso.
Collector Kort.
OPR (Svea Inkasso)
Holm kredit.
Förskottslön.
Telia.
Sergel Inkasso (Telia).

Dessa var tidigare typ allt mellan 10.000 och 100.000.
Nu när jag betalar och betalar och betalar varje månad så är det bara 19.000 kvar på GoodCash (var uppe i nästan 60) ... Amex nere på 25.000
Collector kort ca 25.000. Slantar 15.000...

Nu går det riktigt fort, när jag har 4-5.000 kvar per aktör kommer jag börja lösa dom en och en.

En annan bra nyhet - Sileo (Klarna) frös räntan helt och hållet i mars. Så nu är det bara skulden som minskar.

...Och det bästa av allt visar sig lägenhetsköpet vara. En lägenhet som är en 2:a bara och dessutom 40 kvadrat mindre (orenoverad) än min såldes idag i trappen för 2.6 miljoner - i princip vad jag gav för min...

Massa positiva nyheter. I den bästa av alla världar (Fairlo kanske :D) så hade jag kunnat få loss 50.000 - 100.000 och samlat 5-6 aktörer. Hade frigjort en hel del kapital. Inget egentligen som är akut men mer att det vore skönt.

Värderade precis lägenheten.

600.000 upp sedan jag köpte den!

Drygt alltså 100.000/månad sedan jag vann budgivningen....

Kors i taket kommer detta med bostäder fortsätta på det här sättet?!

Sjukt. Grattis, ska du baka in nåt i bolånet? I min stad verkar lägenheterna ligga på samma nivå som förra året. Prisökningen verkar helt klart störst i storstäderna

Värderade precis lägenheten.

600.000 upp sedan jag köpte den!

Drygt alltså 100.000/månad sedan jag vann budgivningen....

Kors i taket kommer detta med bostäder fortsätta på det här sättet?!
Alla bubblor kraschar till slut, men är nog en stund kvar, rätt hög inflation nu och lär väl dubblas.

Lånebelopp:182 000
Återbetalningstid mån.:180
Nominell ränta:22,99 %
Effektiv ränta:25,77 %
Uppläggningsavgift:399
Månadsomkostnader:19

Så här ser mitt lån hos BN ut...

Detta innebär att fast jag har betalat ca 4.000 kr i månaden sedan februari så har mitt lån ÖKAT och nu ligger på 185.000 ungefär. Helt jävla sinnessjukt.

Måste bort med det fort som fan.

Av alla sjuka lån jag tagit genom åren är fan detta det sjukaste men hade inte riktigt något val.

Detta innebär att fast jag har betalat ca 4.000 kr i månaden sedan februari så har mitt lån ÖKAT och nu ligger på 185.000 ungefär. Helt jävla sinnessjukt.

Av alla sjuka lån jag tagit genom åren är fan detta det sjukaste men hade inte riktigt något val.
Var ingen trevlig ränta :/ liknar sms lånens ränta fast 100+k mer lånat ut...

De är hemska

Terry, jag har sett dig på mångas inlägg och sett hur hjälpsam du är (visste inte att du var i spelträsket) och det är en enormt fin egenskap att hjälpa andra när du själv behöver stöd och support.

jag önskar jag kunde gjort något. Men var stark, lev för din sambo. Som bevisligen gör allt för dig. Krama om henne, och blicka framåt. Det är många här som bryr sig om dig. Kram

<3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp