Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Hemskt Dukemo!!
När kan du söka nytt? Hoppas du kan bli av med det fruktansvärda lånet för det är fan tokigt dyrt även om man visste om kostnaderna när man fick lånet är det absurda summor.

Nere på 8ff i November så knappast optimalt men tänkte göra ett försök då, annars blir de att vänta till våren. Pluggar 100% hela året fram till November också så är lite begränsad i inkomsten vilket inte hjälper. Ska börja försöka jobba heltid inom resturang ändå nu nästa vecka då aktivitetsstödet endast ligger på 10K i månaden, totala lönekostnaden ligger närmare 10k med allt och ska dela en hyra på 9K från och med September. Blir ett tufft år men utbildningen är inom IT vilket är lovande!

Finns ju massvis med bra och välbetalda jobb inom IT dessutom!

Lånebelopp:182 000
Återbetalningstid mån.:180
Nominell ränta:22,99 %
Effektiv ränta:25,77 %
Uppläggningsavgift:399
Månadsomkostnader:19

Så här ser mitt lån hos BN ut...

Detta innebär att fast jag har betalat ca 4.000 kr i månaden sedan februari så har mitt lån ÖKAT och nu ligger på 185.000 ungefär. Helt jävla sinnessjukt.

Måste bort med det fort som fan.

Av alla sjuka lån jag tagit genom åren är fan detta det sjukaste men hade inte riktigt något val.
Värsta mardrömslånet, händer inte ett skit

Värsta mardrömslånet, händer inte ett skit
Jag sitter rätt djupt i skiten men fick bort mitt bn lån och det glädjer mig varje dag, det är lite äckligt att folk ens vill och kan med att jobba på dessa företag.

Dom har jag som prio också att städa undan faktiskt.

Får se om Fairlo/Holms kan erbjuda höjning då kan jag pumpa in 50K hos BN.

Ett år sedan jag skrev sist. Mycket berg och dalar har det varit men jag börjar se det välkända ljuset i tunneln.

Goodcash - Var 60.000 har kvar 13.000 att betala.
Goothia inkasso hade hela Easycredit/Credigo/Credway över 120.000 här har jag kvar 23.000 kronor.
Klarna (Ni minns när jag sprang till Pressbyrån dagligen haha) hade 200.000 nästan - nere på ca 90.000
Extralånet.se helt färdigbetald!

Nordea har jag ett monsterlån på men tack vare att jag betalar 8.000 i månaden och räntan är 3.95% så har jag på ett år amorterat bort över 100.000 kronor!

Det går fan ta mig undan nu! Men upploppet är alltid kämpigast!

Lägenheten sticker dessutom i värde, bara fortsätter uppåt. Hade jag sålt den nu hade jag haft 1.000.000 + över vad jag gick in med!

Mitt livs hittills bästa investering om inte kraschen kommer - Eller den aggressiva dvärgen ifrån Ryssland...

Hoppas ni alla får en helt fantastisk helg i den fina vädret. Unna er något gott att äta och dricka och glöm inte bort att röra er :)

Ett år sedan jag skrev sist. Mycket berg och dalar har det varit men jag börjar se det välkända ljuset i tunneln.

Goothia inkasso hade hela Easycredit/Credigo/Credway över 120.000 här har jag kvar 23.000 kronor.
Klarna (Ni minns när jag sprang till Pressbyrån dagligen haha) hade 200.000 nästan - nere på ca 90.000

Nordea har jag ett monsterlån på men tack vare att jag betalar 8.000 i månaden och räntan är 3.95% så har jag på ett år amorterat bort över 100.000 kronor!

Lägenheten sticker dessutom i värde, bara fortsätter uppåt. Hade jag sålt den nu hade jag haft 1.000.000 + över vad jag gick in med!

Mitt livs hittills bästa investering om inte kraschen kommer - Eller den aggressiva dvärgen ifrån Ryssland...

Hoppas ni alla får en helt fantastisk helg i den fina vädret. Unna er något gott att äta och dricka och glöm inte bort att röra er :)

Ser för mycket elände kopplat till alkohol så skippar den delen.
Tror du inte Nordea tar på sig att lösa in det sista kvarvarande?

Ser för mycket elände kopplat till alkohol så skippar den delen.

Problemet är tyvärr hur det konsumeras i Sverige.

Om man ser i Spanien och Italien där är det vanligt att man dricker dagligen men man dricker ETT glas vin, kanske två på sin höjd.

Här krökar man på fram tills att man stupar.... Otroligt osund alkoholkultur trots att det är så lagstiftat.

Fastighetsmarknaden är på G att dö. Buden dör snabbt nu.
slutet av året är vi på 3% 2023 5-6%

ingen rörlig del på Nordea?

FYI

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp