Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Lånebelopp:182 000
Återbetalningstid mån.:180
Nominell ränta:22,99 %
Effektiv ränta:25,77 %
Uppläggningsavgift:399
Månadsomkostnader:19

Så här ser mitt lån hos BN ut...

Detta innebär att fast jag har betalat ca 4.000 kr i månaden sedan februari så har mitt lån ÖKAT och nu ligger på 185.000 ungefär. Helt jävla sinnessjukt.

Måste bort med det fort som fan.

Av alla sjuka lån jag tagit genom åren är fan detta det sjukaste men hade inte riktigt något val.
Har också de där satans skitlånet.. legat på 189000 i 2 år nu, händer fan inget. Värsta man kunde göra var att ta betalningsfri månad också. Vad amorterar man… 100kr per månad och 3100 i ränta. BN hoppas jag går i konkurs sen

Lånebelopp:182 000
Återbetalningstid mån.:180
Nominell ränta:22,99 %
Effektiv ränta:25,77 %
Uppläggningsavgift:399
Månadsomkostnader:19

Så här ser mitt lån hos BN ut...

Detta innebär att fast jag har betalat ca 4.000 kr i månaden sedan februari så har mitt lån ÖKAT och nu ligger på 185.000 ungefär. Helt jävla sinnessjukt.

Måste bort med det fort som fan.

Av alla sjuka lån jag tagit genom åren är fan detta det sjukaste men hade inte riktigt något val.
I april skrev du att du inte hade något kvar hos BN, Collector o s v ...

Jag har följt och läst det mesta här. Jag tror det är mycket osanningar som kommer från trådskaparen.

Jag har följt och läst det mesta här. Jag tror det är mycket osanningar som kommer från trådskaparen.
Vet inte varför han skulle ljuga om sina erfarenheter, han har ju varit otroligt hjälpsam mot andra och kommit med mycket och bra insikt i denna soppa de flesta av oss sitter i.
Sen är det ju internet, så klart det är möjligt, men ser inte vad syftet hade varit.

Vet inte varför han skulle ljuga om sina erfarenheter, han har ju varit otroligt hjälpsam mot andra och kommit med mycket och bra insikt i denna soppa de flesta av oss sitter i.
Sen är det ju internet, så klart det är möjligt, men ser inte vad syftet hade varit.

Jag vet inte heller vem som i 10 år hade orkat sitta och skriva 15.000 inlägg som bygger på osanningar :D Hade fattat någon som orkar en månad eller ett år men så länge :D?
Ser inte poängen med det, hade kanske kunnat förstå om någon skrev att personen kör en ferrari och är mångmiljonär men varför skulle man beskriva sin situation värre än vad den är haha.

Jag vet inte heller vem som i 10 år hade orkat sitta och skriva 15.000 inlägg som bygger på osanningar :D Hade fattat någon som orkar en månad eller ett år men så länge :D?
Ser inte poängen med det, hade kanske kunnat förstå om någon skrev att personen kör en ferrari och är mångmiljonär men varför skulle man beskriva sin situation värre än vad den är haha.
Nu ljög du igen... Bara 14 678 inlägg faktiskt...

Lider med dig och ditt BN lån, är för tillfället fast med ett av mina lån från Remember på 400K. Började betalas i Maj och kommer vara nere på 398K i December detta år enligt betalplanen. Ska noteras att månadskostnaden enbart för det lånet är 5700kr, japp, du läste rätt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp