Helvete detta hade jag inte räknat alls med.Neeeeeeej!! Hur många måste bort? Du får ju sånt avdrag genom f-kassan efter ett visst beloppPrecis när man trodde man var på fötter så måste man bort med visdomständernaHelvete detta hade jag inte räknat alls med.
Skulle gissa att hela kalaset kan landa på 15K med undersökning och dylikt. Surt sa räven.
Neeeeeeej!! Hur många måste bort? Du får ju sånt avdrag genom f-kassan efter ett visst belopp
Men alla visdomständer? Har du inte problem med alla skulle jag absolut inte låta tandläkaren dra alla heller... tandläkare är ju rätt fräcka o försöker för de mesta få en att göra lite mer än vad som behövs.Är det så? jag har faktiskt ingen aning men jag "Biter" mig i tandköttet och sist jag var hos tandläkaren sa dom att dessa måste väck. Räknar väl med 3.000 x 4 kanske? Jag har otroligt dålig koll haha.
Har du inget abonnemang eller försäkring?
men nu blir det aningen jobbigt för jag biter mig som sagt i kinden tack vare dessa förbannade visdomständer. Fattar verkligen inte vad dom är till för ifrån början 
Jag drog ut mina där nere. Några år sedan nu, men är dom enkla att dra ut går det fort och blir ganska billigt.Jag ska dit övermorgon! Tisdagmorgon. Då vet vi mer. Kanske stannar vid att bara ta ut dom där nere om jag har tur. Men dessa ska tydligen vara känsligare eftersom man har några nerver om jag inte minns fel.