Då jag har under flera år har anmärkningar har (tyvärr) folktandvården varit enda alternativet som man kan ta faktura
Jag sydde lite vid utdragningen av visdomständer. Det gjorde ont resten av dagen, men jag fick tabletter som fungerade. Stygnen tänkte jag inte på, fastän tråden var fäst i kinden av alla ställen.Apropå tänder.. Någon som behövt göra en operation i munnen där dom sedan behöver sy med några stygn?
Kommer nämligen behöva göra detta nästa månad och är lite nojjig över just stygn i käften. :/
Förstår att det kommer vara ömt och jäkligt, men gör det jätteont efterråt när bedövningen släpper?
Hur känns det i munnen med stygn?
Jag har aldrig behövt sytt mig någonstans annars på kroppen, så att just i munnen ska bli första känns ju sådär..
Jag sydde lite vid utdragningen av visdomständer. Det gjorde ont resten av dagen, men jag fick tabletter som fungerade. Stygnen tänkte jag inte på, fastän tråden var fäst i kinden av alla ställen.
Satte in en implantat.Fick några värk tableter som jag skulle använda vid behov när bedövningen släppte.Hade inte ont alls men tråden irriterade mig.Det var inte kull att ha något i munnen som man kan känna med tungan.Rätt irriterande faktisk!Apropå tänder.. Någon som behövt göra en operation i munnen där dom sedan behöver sy med några stygn?
Kommer nämligen behöva göra detta nästa månad och är lite nojjig över just stygn i käften. :/
Förstår att det kommer vara ömt och jäkligt, men gör det jätteont efterråt när bedövningen släpper?
Hur känns det i munnen med stygn?
Jag har aldrig behövt sytt mig någonstans annars på kroppen, så att just i munnen ska bli första känns ju sådär..
Satte in en implantat.Fick några värk tableter som jag skulle använda vid behov när bedövningen släppte.Hade inte ont alls men tråden irriterade mig.Det var inte kull att ha något i munnen som man kan känna med tungan.Rätt irriterande faktisk!

Målsättning kommande 2 åren.
Privata skulder : 0 KR
Synligt Blanco : 400.000
Bolån : 2.000.000
Värde lägenhet : 3.000.000
Pension : 2.600.000
Aktiesparande : 400.000
Övrigt sparande : 50.000
Jag har 5, fyra vuxna och ett skolbarn. Hur mycket pengar hade jag inte haft om jag hade nöjt mig med ettLåter bra! Du har bra med kapital att röra dig med!
Ska också sätta upp lite mål. Bara svårt med en dotter, övriga kostnader med sambo. Har årsinkomst på 400 k. Men får nog räcka med ett barn för mig