Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Du kan nog söka tror jag. Wästgöta får du nog ändå med fin ränta i augusti. Jag fick 200k till 8% med inkomst på 350k och 4ff. 2 ff skadar nog inte så mycket i ditt fall. Och du bör dessutom få rätt bra via Lendo/Advisa inatt

Löst Collector dock.

En annan sak, vilken inkomst anger jag?

2018 står det att jag hade 650.000 ca medan 2019 hade jag 1.000.000....

Skriver jag baserat på 2020 borde ju deras system gå bananas?

Löst Collector dock.

En annan sak, vilken inkomst anger jag?

2018 står det att jag hade 650.000 ca medan 2019 hade jag 1.000.000....

Skriver jag baserat på 2020 borde ju deras system gå bananas?
Jag skulle ha gått efter inkomst i UC men att man lägger på en del i allafall. För stor ökning kan säkert få flera att backa utan att ge dig chans att visa underlag. Om jag minns rätt har du jobb med stor provision. Skulle råda dig att ligga rätt nära det som står i uc då vissa inte räknar lika starkt på lön men provision även om du kan visa spec

du kommer få fina erbjudanden på den lön du haft förut

Har följt dig Terry och är sjukt imponerad, du är motiverande för mig och många här. Jag är i samma sits med mitt spelmissbruk i bagaget, gått/går behandling och vart spelfri 19 månader. Men nog om mig, ja finner en väldig pepp i att se att de går vägen för dig. Önskar dig all lycka nu vid 12 slaget och vid din ansökan, håller tummar å tår.

Vill inte på nåt sätt förpesta tråden men jag hade en liknande resa på g. 4 FF kvar som går ut snart. Men jag föll på det berömda målsnöret med två missbrukade krediter så oavsett FF är jag uppe på 60%.

Vill inte på nåt sätt förpesta tråden men jag hade en liknande resa på g. 4 FF kvar som går ut snart. Men jag föll på det berömda målsnöret med två missbrukade krediter så oavsett FF är jag uppe på 60%.

Så jävla drygt.
Vem gav dig missbrukade krediter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp