Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Håller tummar och tår för dig @Terry_, God knows du har kämpat som en riktig krigare!!

<3

Jag kommer att återkomma med UC-betyg snart. Eller ja, midnatt.

Men. En fråga.

0 eller 1 eller 3 UC gör marginell skillnad.

Tycker ni det är värt att göra en ansökan? Kan nog klara mig ändå men jag menar får jag ränta på 3-4% vore det ju grymt.

Min inkomst hos UC (samt Underskott) är fortfarande den gamla alltså från 2018. Det i kombination med Corona och min belåning på 1.200.000 kanske gör att jag ska vänta lite ändå eller vad tycker ni?

Min rekommendation är att vänta tills inkomsten samt underskott är uppdaterat.

Jag kommer att återkomma med UC-betyg snart. Eller ja, midnatt.

Men. En fråga.

0 eller 1 eller 3 UC gör marginell skillnad.

Tycker ni det är värt att göra en ansökan? Kan nog klara mig ändå men jag menar får jag ränta på 3-4% vore det ju grymt.

Min inkomst hos UC (samt Underskott) är fortfarande den gamla alltså från 2018. Det i kombination med Corona och min belåning på 1.200.000 kanske gör att jag ska vänta lite ändå eller vad tycker ni?
När ändras uc till 2019 års uppgifter?

Augusti enligt Skatteverket. Både underskottet & inkomsten.

Borde få lån till grym ränta ändå även om du söker redan i natt. Det hade jag gjort. Sen kan du ju söka på nytt ifall du inte är nöjd när din inkomst och underskott har uppdaterats. En UC ff är ju ingenting.

Borde få lån till grym ränta ändå även om du söker redan i natt. Det hade jag gjort. Sen kan du ju söka på nytt ifall du inte är nöjd när din inkomst och underskott har uppdaterats. En UC ff är ju ingenting.

Ja. Det tror jag med. MEN jag vill inte åka på en BisnodeFF...

Väldigt underligt med betyget.

Jag har 373 000 inkomst, 760 i blanco och 10 ff kvar som jag väntar ut. Ligger på 2,3% just nu.

Vi får se vad mitt blir nu med 0 FF... Om en timme lite drygt så vt vi!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp