Intressant. Vi som hänger här på forumet är mer utsatta än många andra, eller kanske inte utsatta men vi lever under press,stress,panik,ångest,irritation. Detta borde innebära att vi som personer som skriver här egentligen borde vara mer irriterade och mer "taskiga" just eftersom att vi lever under en jävla press och ångest.
Dock är det tvärtom här. Jag vill inte individuellt skriva ut alla namn men @2pac @Syrran @Dilbah @Streetspirit78 @Kimsan72 @Lasseman @Jason_sthlm och definitivt @LånaUtanPapper och verkligen verkligen många många fler har konstant peppat mig, gett mig stöd, gett mig förslag, hjälpt mig med olika lån, hjälpt mig med spelbolagen, beställt åt mig ifrån Telia, frågat om dom kan hjälpa på andra sätt.
Det är helt underbart vilka människor det finns! Trots era egna utsatta lägen och era jobbiga situationer så hjälper ni kontant mig och alla andra. Det är med tanke på stressen och paniken vi lever under helt fullständigt fantastiskt och underbart. Så finns det dom som säger att människor aldrig varit kallare.
Pfft. Dom borde besöka det här forumet.
Ni är fan bäst allihopa!!
Detsamma när det gäller digIntressant. Vi som hänger här på forumet är mer utsatta än många andra, eller kanske inte utsatta men vi lever under press,stress,panik,ångest,irritation. Detta borde innebära att vi som personer som skriver här egentligen borde vara mer irriterade och mer "taskiga" just eftersom att vi lever under en jävla press och ångest.
Dock är det tvärtom här. Jag vill inte individuellt skriva ut alla namn men @2pac @Syrran @Dilbah @Streetspirit78 @Kimsan72 @Lasseman @Jason_sthlm och definitivt @LånaUtanPapper och verkligen verkligen många många fler har konstant peppat mig, gett mig stöd, gett mig förslag, hjälpt mig med olika lån, hjälpt mig med spelbolagen, beställt åt mig ifrån Telia, frågat om dom kan hjälpa på andra sätt.
Det är helt underbart vilka människor det finns! Trots era egna utsatta lägen och era jobbiga situationer så hjälper ni kontant mig och alla andra. Det är med tanke på stressen och paniken vi lever under helt fullständigt fantastiskt och underbart. Så finns det dom som säger att människor aldrig varit kallare.
Pfft. Dom borde besöka det här forumet.
Ni är fan bäst allihopa!!

Även om man tycker att man är en ganska vettig människan så kommer dem där småpanik stunderna som tar över hjärncellerna, skapar en massa oro som kanske inte är befogad men likväl där och får en ur balans!
! 
Och det må ni tro ska firas ikväll! Kombon av spelfrihet och en ev skuldsanering ger mig glädjerus dagligen! Idag vaknade jag 05.00 (händer sällan) med leende på läpparna och en inre frid. För 1,5 år sen var känslan ångest, oro och skräck!
!