Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Tror det viktiga i vilket fall som helst att ha en dialog med hyresvärden inte bara sticka huvudet i sanden och betala dubbla hyror nästa månad.

Intressant. Vi som hänger här på forumet är mer utsatta än många andra, eller kanske inte utsatta men vi lever under press,stress,panik,ångest,irritation. Detta borde innebära att vi som personer som skriver här egentligen borde vara mer irriterade och mer "taskiga" just eftersom att vi lever under en jävla press och ångest.

Dock är det tvärtom här. Jag vill inte individuellt skriva ut alla namn men @2pac @Syrran @Dilbah @Streetspirit78 @Kimsan72 @Lasseman @Jason_sthlm och definitivt @LånaUtanPapper och verkligen verkligen många många fler har konstant peppat mig, gett mig stöd, gett mig förslag, hjälpt mig med olika lån, hjälpt mig med spelbolagen, beställt åt mig ifrån Telia, frågat om dom kan hjälpa på andra sätt.

Det är helt underbart vilka människor det finns! Trots era egna utsatta lägen och era jobbiga situationer så hjälper ni kontant mig och alla andra. Det är med tanke på stressen och paniken vi lever under helt fullständigt fantastiskt och underbart. Så finns det dom som säger att människor aldrig varit kallare.
Pfft. Dom borde besöka det här forumet.

Ni är fan bäst allihopa!!

Intressant. Vi som hänger här på forumet är mer utsatta än många andra, eller kanske inte utsatta men vi lever under press,stress,panik,ångest,irritation. Detta borde innebära att vi som personer som skriver här egentligen borde vara mer irriterade och mer "taskiga" just eftersom att vi lever under en jävla press och ångest.

Dock är det tvärtom här. Jag vill inte individuellt skriva ut alla namn men @2pac @Syrran @Dilbah @Streetspirit78 @Kimsan72 @Lasseman @Jason_sthlm och definitivt @LånaUtanPapper och verkligen verkligen många många fler har konstant peppat mig, gett mig stöd, gett mig förslag, hjälpt mig med olika lån, hjälpt mig med spelbolagen, beställt åt mig ifrån Telia, frågat om dom kan hjälpa på andra sätt.

Det är helt underbart vilka människor det finns! Trots era egna utsatta lägen och era jobbiga situationer så hjälper ni kontant mig och alla andra. Det är med tanke på stressen och paniken vi lever under helt fullständigt fantastiskt och underbart. Så finns det dom som säger att människor aldrig varit kallare.

Bästa finaste Du ❤️ Och eftersom jag även fått förmånen att få lära känna Dig via Fejjan, så vet jag att just DU FÖRTJÄNAR DET ALLRA BÄSTA !!! Du & Din finfina lilla familj ❤️

Detsamma när det gäller dig:)
Mycket av dina inlägg har hjälpt mycket både för mig o många andra.
Är så glad att du finns ❤️
Stor Kram❤️❤️

@Terry_ !
Du om någon har inspirerat och stärkt oss härinne med ditt kämparanda! Kräver en enorm mentalstyrka att lyckas vara spelfri samtidigt som man blir jagad av ”maffian”! Helt galet att du snart är i mål utan ens hamna hos Kfm.
Shit ”pomfritt” mannen, du är ju helt jävla fabulous!

Håller definitivt med dig att detta forum är helt fantastiskt och jag hade aldrig fixat att komma så långt utan alla goda råd och tips. Att ni så generöst delar med er av era livsöden betyder oerhört mycket:) Även om man tycker att man är en ganska vettig människan så kommer dem där småpanik stunderna som tar över hjärncellerna, skapar en massa oro som kanske inte är befogad men likväl där och får en ur balans!

Ser dagligen framemot att följa er på forumet:)!

Ha en fin söndag vänner!:)

Jo det här är verkligen en plats där man inte känner sig dömd och som en sämre människa, folket här är fantastiska!

Terry, du är en inspirationskälla och jag hyser inga som helst tvivel om att du kommer att traska ut i solen snart nog, fri från skuldtyngderna, oron och ångesten och bara kunna njuta av livet istället. Så mycket du har gått igenom, och ändå är du den första att ge råd, stötta, peppa. Du förtjänar definitivt att få må bra!

Idag, just idag är det exakt 1 år sen jag slutade spela! :) Och det må ni tro ska firas ikväll! Kombon av spelfrihet och en ev skuldsanering ger mig glädjerus dagligen! Idag vaknade jag 05.00 (händer sällan) med leende på läpparna och en inre frid. För 1,5 år sen var känslan ångest, oro och skräck!

Denna forum med tips och råd från er har hjälpt mig enormt mycket och varit en drivkraft för att orka kämpa! Ni är guldvärda! Även KFM har varit fantastiska!

Så skål för mig, forumet och KFM! (ehuum lite senare ikväll!) ;)!

Så jäkla bra jobbat! Stolt över dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp