Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Helvete! Nu är goda råd dyra mina vänner. Såg nu att en större summa av min lön gick till privata skulderna som snart är avklarade.
Men...
I samma veva gick Daypay iväg (var inte beredd alls dessa drar nu) så nu sitter jag med skägget i brevlådan.
Måste trolla fram pengar till hyran på en vecka.
Jag brukar inte vara sen med hyran, tror aldrig jag varit det. Men detta kunde jag inte se komma.

Får kolla i hemmet om jag kan sälja prylar för 10K men det tvivlar jag skarpt på.

Helvete kan jag aldrig få lite ro. Alltid sådana här klyddiga oplanerade saker som händer. Jag pallar fan inte mer.
Med risk att få skit från andra men du kan ju hoppa en hyra utan att det händer nåt speciellt. Betala dubbelt nästa ist. Det är jobbiga utgifter men ett alternativ.

Med risk att få skit från andra men du kan ju hoppa en hyra utan att det händer nåt speciellt. Betala dubbelt nästa ist. Det är jobbiga utgifter men ett alternativ.

Jag tror inte heller det bör vara några konstigheter. Men det kan man hoppa en gång bara tror jag. Sprciellt hos en privat aktör.

Jag tror inte heller det bör vara några konstigheter. Men det kan man hoppa en gång bara tror jag. Sprciellt hos en privat aktör.
Jag tror iofs det är precis tvärtom.
Jag bor hos ett familjeägt bolag och dom är hundra gånger schysstare än de gamla vanliga blodsugarna.

Det är nog inte omöjligt att det är så!

Nu är det kämpigt.

Fick idag påminnelse (delgivningskvitto) av KFM rörande Viaconto. Det innebär att om jag inte skriver på detta heller så kommer delgivningsmannen någon gång runt 1:a november enligt min erfarenhet. Tänker då att jag väntar ytterligare 5 dagar (5:e november) innan jag bestrider ärendet hos KFM med att jag dels har betalat men dels att dom har skickat konstig faktura. Det lär väl då ge mig ungefär en månad till. 1:a december. Som tur är kommer sen lite röda dagar och dylikt så jag BÖR kunna klara mig innan det ska upp i rätten i mars/april.

Det är nog inte omöjligt att det är så!
Hoppas det löser sig för dig.
Som du kämpat.
Har du aldrig varit sen med hyran förut så kontakta dom och säg att något oförutsett hänt för det har det ju eller hur;)
Går säkert att lösa bättre man hör av sig till dom än väntar på påminnelse.
Håller tummarna att det går vägen :)

Knappt troligt att Terry skulle bli uppsagd redan efter en vecka. Först kommer han att få påminnelse efter ca 7-14 dagar. Sen ev inkassokrav. Man hinner betala dubbelt nästa lön men det blir tufft då det är mkt pengar att pröjsa.

Det beror ju helt på fastighetsägaren, har den benkoll och en lång kö med folk som vill ha lägenhet är ju risken större att man åker ut. Jag släpa förut hörde ingenting betala för sent alltså låg efter 1-2 hyror i flera månader. Sen ringde han och sa du du får skärpa dig typ. Han hade ju kunnat satt mig på backen.

Det jag vill ha sagt chansa inte, vet du att du kan betala dubbelt nästa månad var ärlig om det är privat och du bott där ett tag, förklara läget och be att få släpa en månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp