Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Antar att det är spelpaus som har haft den absolut största effekten.
Spelbolagens vinster gjordes ju främst på vi med spelproblem, tänk er 30 000 storspelare.

Att det skulle innebära mindre spelreklam tror jag inte, förmodligen lika mycket men mediabolagen kommer inte kunna ta lika bra betalt.
Även att de inte kan lägga lika mycket pengar på återkommande bonusar innebär de kommer spendera dem pengarna på annat, även om bonusarna inte kostade spelbolagen särskilt mycket.

Härligt! Minskade vinster hos spelbolagen bör väl innebära att de inte har lika mycket pengar till reklam :)

Behållningen i spelbolagen är sjukt högt slår vilken bransch som helst typ så reklam är inge problem :)

För kort period att mäta om detta har någon effekt i överlag. Ska syna rapporterna när jag får tid.

30.000 är faktiskt extremt mycket spelare. Redan nu verkar skillnaderna börjat märkas för spelbolagen, tänk om 100.000 hade stängt av sig själva. Branschen hade fått panik!
Finns den här tjänsten i andra länder eller bara sverige?

30.000 är faktiskt extremt mycket spelare. Redan nu verkar skillnaderna börjat märkas för spelbolagen, tänk om 100.000 hade stängt av sig själva. Branschen hade fått panik!

Finns i Storbritannien, var något år tidigare än Sverige.

Dom har 6 mån, 1 år och 5 år man kan stänga av sig i.

Hoppas att fem år snart blir alternativ här också. Tycker det är befängt man måste göra om det nästa år igen.

Vet inte men antagligen eftersom det står att fler än i andra länder har spärrat sig.

Hade fått vara 100 år för mig. Kommer ändå inte kunna spela på en vettig nivå så lika bra jag är avstängd för alltid

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp