Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Har naturligtvis hållit mig borta ifrån spel :)

Vad säger grabbarna grus då, är dem nöjda eller håller du dig lågt?

Jag har ju betalat tillbaka en hel del. Fler hundra tusen med hjälp utav Santander och Wasa & då fick jag lite andrum samt minskad ränta.
Ambitionen och tanken är att slutbetala dom nu i maj så så länge jag får samlingslånen innan sista maj är det lugnt. Problemet är att mitt historiska skuldsaldo för maj lär ju synas till början på juni...

Tror du att du blir beviljad de mängderna?

Jag kommer att söka 2x 350.000 via Advisa/Lendo samma dag så fort det blir dags då om dryga månaden.
Kommer ange lösa lån - om jag mot all förmodan tvingas lösa lån så kommer jag lösa Credway/Credigo/Betalkoll mfl och sen återigen få loss dessa pengar till dom.

Sen kommer jag dra iväg en sista ansökan - den tredje alltså. Här kommer jag att få en kass ränta och här lär väl aktörer som BN eller liknande nappa...I värsta värsta värsta fall kommer jag ta ett Amex eller något annat kreditkort och plocka ut stålarna den vägen.

Inget nytt att uppdatera om här. Väntar in en förfrågning som ska försvinna och skuldsaldot för april...

Sen 15:e maj (cirka) då har jag nollad kredit och då är det bara vänta vänta vänta kvar. Vänta till att skuldsaldot för maj ska försvinna. Då ska jag ta 3-4 större Blancolån. Kommer även att ta 100.000 extra att ha som buffert dom månaderna jag har lägre lön.

Sen nästa år. Alltså 2020 i maj. Då kommer jag ha 0 kreditkort och 0 förfrågningar. Då är ambitionen att lägga om vissa utav lånen. Vi får se var 2.5 millen i blanco kommer att kosta mig i ränta...

Det låter väldigt bra. Hoppas också ta något samlingslån inom 1,5 år. När föräldraledighet är slut och inga ff kvar och förhoppningsvis högre inkomst.
Tänk hur mycket som kan hända på ett år.
Du måste skriva hur det går att söka stora lån sen för det är intressant att se vad folk får till vilken ränta med sin inkomst så man får ett hum om var man själv kan hamna.
Önskar dig lycka till. :)

Stort tack. Ja vi får se lite hur det ser ut. Vill helst inte behöva ta sista 300-400K hos norwegian till en ränta på 20%....

Det ska sägas att jag inte har en plan B...Detta måste gå vägen.

Hur mycket ska du lösa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp