Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Räkna kalorier och ät nyttigare såklart.

Bra tips i tråden. Självklart måste man ta sig till gymmet Borde passa på.... Jag har ju faktiskt medlemskap på SATS,Kockums,24/7....
Tre jävla gymkort och inte besökt gymet på år och dar. Onödigt!!

Detta med havregrynsgröt någon/några nämnt - Är det riktigt bra & äta det dvs kalorisnålt?

På det ekonomiska planet är det en riktig jävla kamp, har helgen på mig att skrapa ihop 25.000 för att lägga in sista växeln - tokoffensiven mot samlingslånen...

Ät bara grönsaker (ovanjord),äggomelett på vitor+ rökt kalkon, kyckling, undvik salt och absolut inget socker. Promenader och mycke vann. Lovar att du rasar :D

Varför ska man undvika salt?!

Fan också, inte för att jag är särskilt glad i salt men förutsatte att typ all mat innehåller det :D

Fan också, inte för att jag är särskilt glad i salt men förutsatte att typ all mat innehåller det :D
Lite salt gör inget det behöver kroppen men att salta extra på maten ska man undvika då är det bättre med kryddor ört kryddor o vitlök är bra!!

Jag hade nog kunnat klara mig utan mat, är inte så jävla glad i mat som jag är i öl,vin,rom,whiskey och dylikt :D :D

Haha, vilken jävla jätte du är Terry! (positivt imponerad)Tror inte dina 15 extra syns över huvud taget på dig :)
Gå promenader och ät havregrynsgröt två ggr om dagen, inget socker och mycket grönt så är det snart borta. Jag är i samma läge som du, har varit det förut och gått ner så jag vet att det funkar!

Nä, killen e galet snygg likväl... :p:D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp