Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Bra tips i tråden. Självklart måste man ta sig till gymmet Borde passa på.... Jag har ju faktiskt medlemskap på SATS,Kockums,24/7....
Tre jävla gymkort och inte besökt gymet på år och dar. Onödigt!!

Detta med havregrynsgröt någon/några nämnt - Är det riktigt bra & äta det dvs kalorisnålt?

På det ekonomiska planet är det en riktig jävla kamp, har helgen på mig att skrapa ihop 25.000 för att lägga in sista växeln - tokoffensiven mot samlingslånen...

Varför 3 gymkort terry? genom jobbet? :D

Första köpte jag förra året (Kockums) då fick jag för mig att jag skulle simma, det tycker jag om. Så jag gav 1500 för 35 simtillfällen + typ 20 pass. Det gymmet är jävligt bra för det är mest 80+ som håller till där, så jag bastar där med dom och har det allmänt gott. Det betalade jag själv.
Det ligger dock 20 minuter gångavstånd ifrån mig så det blir inte att jag går dit,

SATS betalade mitt arbete på sånt friskvårdsbidrag och Fitness 24/7 har jag haft i 3 år men det är ganska billigt, tror jag ger 199 i månaden.

Hur som helst jävligt onödigt med tanke på tiden jag tillbringar där = 0 minuter :D

Jag ska fan köpa en cykel! Det är lösningen. En fucking bike :D!

Första köpte jag förra året (Kockums) då fick jag för mig att jag skulle simma, det tycker jag om. Så jag gav 1500 för 35 simtillfällen + typ 20 pass. Det gymmet är jävligt bra för det är mest 80+ som håller till där, så jag bastar där med dom och har det allmänt gott. Det betalade jag själv.
Det ligger dock 20 minuter gångavstånd ifrån mig så det blir inte att jag går dit,

SATS betalade mitt arbete på sånt friskvårdsbidrag och Fitness 24/7 har jag haft i 3 år men det är ganska billigt, tror jag ger 199 i månaden.

Hur som helst jävligt onödigt med tanke på tiden jag tillbringar där = 0 minuter :D

Jag ska fan köpa en cykel! Det är lösningen. En fucking bike :D!

Hahah jaa i varje fall på vår, höst och sommar :D

En direkt konsekvens utav spelandet har blivit en kraftig viktuppgång.

Mår fan inte alls bra av det, är van vid att vara fit men nu är jag överviktig!!!

Det håller inte, äter framförallt sent och förmodligen för att döva spelsuget. Så!

Vad ska jag göra? Det enkla svaret är ju givetvis träna och äta nyttigare men det är inte så jävla lätt....

Någon som har några bra tips för att gå ner 2-3 kilo i veckan utan att svälta ihjäl sig?
Skippa kolhydraterna så rinner kilona av :)

Skippa kolhydraterna så rinner kilona av :)

Det är faktiskt intressant för det hjälper verkligen för mig. Alltså en strikt LCHF. Däremot är det så jävla svårt eftersom jag blir hungrig en timme senare oavsett hur mycket kött/fett/grönsaker jag stoppar i mig :D

Har du provat köra LCHF?

Det är faktiskt intressant för det hjälper verkligen för mig. Alltså en strikt LCHF. Däremot är det så jävla svårt eftersom jag blir hungrig en timme senare oavsett hur mycket kött/fett/grönsaker jag stoppar i mig :D

Har du provat köra LCHF?
Haha öka på fettet och minska på grönsakerna! Grönsaker är ju rätt mkt kolhydrater i (inte alla men du förstår).

Jag kör low carb men inte så mkt fett.. däremot kör jag även fasta på veckodagarna, första målen är lunch kl 12 och sista är middag vid 18. Det ger verkligen resultat och tro det eller ej men man blir inte lika hungrig :)

Haha öka på fettet och minska på grönsakerna! Grönsaker är ju rätt mkt kolhydrater i (inte alla men du förstår).

Jag kör low carb men inte så mkt fett.. däremot kör jag även fasta på veckodagarna, första målen är lunch kl 12 och sista är middag vid 18. Det ger verkligen resultat och tro det eller ej men man blir inte lika hungrig :)
Funkar jättebra för mig också!

Varit väldigt mycket inne på det här med fasta på veckodagarna (och kanske helger med!) däremot tänker jag hur det fungerar,
Kan jag exempelvis äta mellan 17:00 - 22:00?
Så att mitt första mål är då på eftermiddagen och sen sista på kvällen?

Har ett knepigt jobb tidsmässigt så jag är hemma vid 21:00 - ofta hungrig som en varg. Har problem att somna på tom mage.

Varit väldigt mycket inne på det här med fasta på veckodagarna (och kanske helger med!) däremot tänker jag hur det fungerar,
Kan jag exempelvis äta mellan 17:00 - 22:00?
Så att mitt första mål är då på eftermiddagen och sen sista på kvällen?

Har ett knepigt jobb tidsmässigt så jag är hemma vid 21:00 - ofta hungrig som en varg. Har problem att somna på tom mage.
Kroppen behöver ett fönster på 16 timmar utan föda för att periodisk fasta ska fungera men övrig tid kan du äta som vanligt.

Så om man kombinerar LCHF + periodisk fasta så bör det gå undan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp