Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Inte skrivit på 18 månader så kanske på sin plats att uppdatera även här då det är vissa som följt med hela resan.

Idag fick jag inledande på min skuldsaneringsansökan!

Tack för allt stöd och hejarop jag har fått genom åren.

Det är givetvis en lång vandring kvar att gå men detta är ett steg i rätt riktning.
Starkt jobbat Terry! Har själv tagit återfall flera gånger senaste 1,5 året. Hur har du gjort för att hålla dig från spel? Jag känner ju till alla olika metoder man kan göra men har svårt att följa dom senaste tiden.

Inte skrivit på 18 månader så kanske på sin plats att uppdatera även här då det är vissa som följt med hela resan.

Det är givetvis en lång vandring kvar att gå men detta är ett steg i rätt riktning.
Lycka till!

Vad jag blir glad av att läsa detta... Som Du har kämpat och såklart fortfarande gör... Vad gör 5 år med skuldsanering när Du är fortsatt ung, har små barn och har HELA livet framför Dig... Du har MIN respekt... as always !! <3

Starkt jobbat Terry! Har själv tagit återfall flera gånger senaste 1,5 året. Hur har du gjort för att hålla dig från spel? Jag känner ju till alla olika metoder man kan göra men har svårt att följa dom senaste tiden.

Har varit spelfri i kanske 6 år nu, där omkring iallafall. Det finns lite olika steg.

Min rekommendation är att du tar hjälp utav din kommun + går på spelmöten + låter någon annan sköter din ekonomi medan det största suget har lagt sig.

Vad jag blir glad av att läsa detta... Som Du har kämpat och såklart fortfarande gör... Vad gör 5 år med skuldsanering när Du är fortsatt ung, har små barn och har HELA livet framför Dig... Du har MIN respekt... as always !! <3
DU ÄR BÄST <3!

Grymt jobbat. Stort grattis!
Hur stora skulder hade du för inledande?

Grymt bra! då har du åtminstone ett slutdatum på när alla skulder försvinner för gott! 3 eller 4 årig betalplan? du har barn ser jag

Se till att du inte har mycket pengar på kontot.

Grymt bra! då har du åtminstone ett slutdatum på när alla skulder försvinner för gott! 3 eller 4 årig betalplan? du har barn ser jag

Jag kollade precis i själva beslutet.

Där står varken antalet år eller mitt totala skuldbelopp.

Jag kollade precis i själva beslutet.

Där står varken antalet år eller mitt totala skuldbelopp.
Hoppas detta går vägen. Jag fick ju inledande i höstas. Kändes som allt var klart. Men den avslogs i slutändan ändå. På helt bisarra grunder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp