Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

BN Godkände dock höjning upp till 485K
Tackade nej och höjde det i Juni med 25 k utan UC ens togs och nu försöktr jag höja det i början av aug men blev nekad.

Märkligt

En ff försvann inatt och kreditbetyget sjönk från 0,7 (0,74%) till 0,6 (0,55%). Ytterligare två försvinner innan oktobers slut och då är bara en ff från sommarens samlingslån kvar sen.

En skön resa från början av året då betyget låg på en bit över 20.

Salamandern: hur gick du från en bit över 20 i somras till detta betyg? Vad har du gjort sedan dess för att sänka betyget så?

Salamandern: hur gick du från en bit över 20 i somras till detta betyg? Vad har du gjort sedan dess för att sänka betyget så?

Tror jag hade 12-15 ff i början på året och närmare 10 kredit- och långivare, med maxade krediter i princip. Nu har jag ett lån och en outnyttjad kredit kvar och 3 ff varav 2 försvinner under månaden.

Gjorde en ansökan idag och mitt betyg gick från 3,4 till 8,1. :eek: Hoppas de går tillbaka fort. Men det borde det väl göra? Försvinner 4 st. Ff fram tills mitten av november.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp