Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag kommer att vänta.
Jag behöver ett så högt belopp att jag måste vara strategisk som fan och dessutom åtminstone vara under 0.5%.

Ingen uppdatering hos mig vad jag kan se,
Någon som fått sin?

Mina krediter är senast uppdaterade 30 juni enligt Min UC. Dock så har de nu fått med 2017 års taxeringsuppgifter. Ingen ändring i betyget.

Bläääää från 7,1% till 9,4%
Trodde inte 40k extra i blanco skulle göra så mycket på betyget :(

Men men, nu är allt registrerat iallafall så borde inte bli sämre. Nu ska jag jobba på att få bort mina förfrågningar så hoppas jag att de sjunker igen...

Jag gick från 17 till 40,6 hur i helsike då? Inga anmärknignar 4 krediter 14 uc ff inga misbrukade kredit?

Jag gick från 17 till 40,6 hur i helsike då? Inga anmärknignar 4 krediter 14 uc ff inga misbrukade kredit?
Min ökade också!! Fast 2 förfrågningar försvunnit, lönen ökat mycket. Dags att lägga ner det där UC!! Antagligen lönen att jag hamna i en ny grupp att jämföras med. Likadant för något år sedan när min sista betalningsanmärkning försvann. Då hamnade man också med en de utan betalningsanmärkning och betyget steg. Missvisande det där UC!

Har du skiljt dig kanske?
Nej alltid varit singel;) man blir ju jätte orolig varför mitt betyg har hoppat upp till 40.6 när jag ej har gjrot något inga anmärkningar eller misbrukade krediter. Kan man ringa minuc och dom kan kolla vad som har blivit fel?

Kex,
Du har inte övertrasserat ett kreditkort möjligtvis? Sådant kan av egen erfarenhet ge enorma ökningar i betyget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp