Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Min hoppade från 9,1 till 3,3. Allt jag gjort är avslutade 3 krediter från Resurs Bank på 2.000 styck (totalt 6.000) och i september försvinner 3ff och då bir det ett samlingslån med förhoppningsvis bra ränta! :D

Gick från 1.9 till 0.6. På torsdag försvinner en förfrågan, vill ner på 0.1 igen...

Kex,
Du har inte övertrasserat ett kreditkort möjligtvis? Sådant kan av egen erfarenhet ge enorma ökningar i betyget.
Håller ned dig, bör vara nått kreditrelaterat. Kan vara att en tidigare osynlig kredit nu rapporterats in och är dessutom maxad.

Gick från 2.2 till 1.8.... inte hänt nåt speciellt förutom avslutade en gammal kredit från 2005 på 1000kr:)

Jag avslutade ett lån helt på 14.000 och gick ner på en kortkredit från 13.000/50000 till 10000/50000 plus en månadsamortering på resterande lån. Kreditbetyget helt stilla på 0,6. Så antal lån påverkar inte stor grad betyget.

Betalade av ett Blanco på 11000kr. Har nu endast 1 kreditkort med 20.000 beviljat och 6000 utnyttjat. Betyget gick från 1.6 till 2.2.

Kontentan, man ska vara skuldsatt :)

Mitt gick upp. Även fast jag har 1 mindre lån som syns och 20 000 kr mindre i blanco.

Hur funkar det?

Mitt gick upp. Även fast jag har 1 mindre lån som syns och 20 000 kr mindre i blanco.

Hur funkar det?
Märkligt, ökar antalet betalningsanmärkningar lavinartat så att riskprognoserna generellt höjs hos svenska befolkningen?

Uppdateras det löpande under dagen eller får man vänta till imorgon med att se en eventuell förändring?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp