- Meddelanden
- 1 783
- Mottagna reaktioner
- 416
- Poäng
- 587
Wow hur många ff har du nu?Bam 8.3% idag från 18.6%! Wow.... nog ff som fyllde 6 mån
Wow hur många ff har du nu?Bam 8.3% idag från 18.6%! Wow.... nog ff som fyllde 6 mån
När inkomst är deklarerat och 4 till ff är försvunna i augusti september då har jag 0,12 ff är borta nu har jag 0,3![]()

Jag hade 8 ff och 0,8 i betygHmm, håller nog med om Terrys teori att antalet ff inte längre spelar så stor roll. Gick från 5 till 4 inatt och betyget rörde sig inte, fortfarande kvar på 1.9
Har du kvarskatt, därför deklarationen är klar först i augusti?När inkomst är deklarerat och 4 till ff är försvunna i augusti september då har jag 0,1![]()
Håller inte med, tog 2st uc och det ökade med 16. Från 32 till 48 så vid ökning så ökar det rejält. Nu hade jag ju riktigt dålig uc innan så det är nog därför. Vid så låga score som du har så ändra det nog inte så mycket.Hmm, håller nog med om Terrys teori att antalet ff inte längre spelar så stor roll. Gick från 5 till 4 inatt och betyget rörde sig inte, fortfarande kvar på 1.9
Ja det stämmer bra.Har du kvarskatt, därför deklarationen är klar först i augusti?

Japp det är något med att man måste betala in kvarskatt 3 månader efter slutskattebesked. Och de vill inte utsätta någon för att de måste betala innan november.Ja det stämmer bra.
Hade begärt från skatteverket att de ska göra undantag för mig , men de sa att det går inte .
Jag måste vänta till Augusti![]()