Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag fattar inte hur ni håller koll på UC o ff? Var hittar man det och hur länge ligger det kvar efter man lånat eller vad man nu gör

Hmm, håller nog med om Terrys teori att antalet ff inte längre spelar så stor roll. Gick från 5 till 4 inatt och betyget rörde sig inte, fortfarande kvar på 1.9

På vissa nivåer måste förfrågningarna minska med fler än en för att det ska ge utslag, så har det alltid varit.

Skriv gärna vad du hamnar på.

Vad är din inkomst/belåning?

Har en anmärkning går ut i sep har idag betyg 4.8, kommer detta att höjas Alltså? När min anmärkning kommer försvinna?

När din anmärkning går ut så kommer ditt betyg naturligtvis att gå ner, med största sannolikhet. Visa menar på att den ökar men 9 fall av 10 så sänks den faktiskt.

Vad har du för förutsättningar i övrigt?

När din anmärkning går ut så kommer ditt betyg naturligtvis att gå ner, med största sannolikhet. Visa menar på att den ökar men 9 fall av 10 så sänks den faktiskt.

400K inkomst
17 i underskott
1 ff
130K lån som syns inget annat.

Mitt betyg gick upp efter att sista anmärkningen försvann.. vet även flera det har blivit så för

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp