Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

12 st förfrågningar (de allra flesta från dec -17, dumt att man hamrade på...)
4 st anmärkningar (2 st går ut i juli, 1 i september och sista i jan 2019)
521k inkomst
0k underskott

Det känns bra!

Hmm, håller nog med om Terrys teori att antalet ff inte längre spelar så stor roll. Gick från 5 till 4 inatt och betyget rörde sig inte, fortfarande kvar på 1.9

Hmm, håller nog med om Terrys teori att antalet ff inte längre spelar så stor roll. Gick från 5 till 4 inatt och betyget rörde sig inte, fortfarande kvar på 1.9
Jag hade 8 ff och 0,8 i betyg
2 försvann och betyget gick ner från 0,8 till 0,3:p

Håller inte med, tog 2st uc och det ökade med 16. Från 32 till 48 så vid ökning så ökar det rejält. Nu hade jag ju riktigt dålig uc innan så det är nog därför. Vid så låga score som du har så ändra det nog inte så mycket.

Har du kvarskatt, därför deklarationen är klar först i augusti?
Ja det stämmer bra.
Hade begärt från skatteverket att de ska göra undantag för mig , men de sa att det går inte .
Jag måste vänta till Augusti:(

Ja det stämmer bra.
Hade begärt från skatteverket att de ska göra undantag för mig , men de sa att det går inte .
Jag måste vänta till Augusti:(
Japp det är något med att man måste betala in kvarskatt 3 månader efter slutskattebesked. Och de vill inte utsätta någon för att de måste betala innan november.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp